مسؤول تربیت بدنی قرارگاه ارتش در غرب کشور گفت: ارتش در ابعاد مختلف ورزش قهرمانی و همگانی و در بخش نیروی‌های وظیفه، کادر و خانواده‌های آنان فعالیت‌های ورزشی خود را تعریف کرده و توسعه می‌دهد.
کد خبر: ۹۶۱۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰ 05 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس، جلسه هماهنگی انجمن ورزشی‌نویسان ایران شعبه کرمانشاه با مسؤول تربیت بدنی قرارگاه ارتش در غرب کشور با هدف ایجاد تعامل و تفاهم فی‌مابین در دفتر خبرگزاری فارس کرمانشاه برگزار شد.

اعضای هیأت مدیره انجمن ورزش نویسان در این جلسه از حضور تیم نیروی زمینی ارتش در مسابقات لیگ برتر وزنه‌برداری کشور تشکر و قدردانی کرده و ادامه این حمایت‌ها از ورزش وزنه‌برداری را خواستار شدند.

ایرج امیری با یادآوری این موضوع که فرمانده قرارگاه منطقه غرب کشور علاقمند به این رشته است، گفت: امیر فرهاد آریانفر با تمام توان از این تیم حمایت کرده و قصد داریم با توجه به استعدادها و افتخاراتی که در رشته ورزنه‌برداری در استان کرمانشاه وجود دارد و حمایت‌های وی کرمانشاه را به عنوان مرکز استعدادیابی و قهرمانی وزنه‌برداری در کشور تعریف کنیم، وی در مدت حضور خود در قامت فرماندهی قرارگاه ارتش حمایت‌های همه جانبه‌ای را از ورزش در ابعاد قهرمانی و همگانی در سطوح مختلف کادر، نیروی وظیفه و خانواده‌های آن‌ها داشته و از این بابت باید از زحماتش قدردانی کرد.

وی ادامه داد: ارتش در ابعاد مختلف ورزش قهرمانی و همگانی و در بخش نیروی‌های وظیفه، کادر و خانواده‌های آنان فعالیت‌های ورزشی خود را تعریف کرده و توسعه می‌دهد و انجمن ورزشی‌نویسان استان می‌تواند با ایجاد بستر لازم جهت پوشش رسانه‌ای این فعالیت‌ها، زمینه توسعه ورزش در قرارگاه غرب ارتش را فراهم کند.

مسؤول تربیت بدنی قرارگاه ارتش در غرب کشور تاکید کرد: در برنامه‌های اخیر تربیت بدنی قرارگاه غرب در بعد همگانی، هیأت ورزش‌های همگانی استان کرمانشاه حمایت‌های مثمر ثمری داشته و بر خود واجب می‌دانم از زحمات نریمان رحمانی و مهرداد موقوفه‌ای تشکر کنم.

رئیس انجمن ورزشی نویسان ایران شعبه کرمانشاه در این نشست با تشکر از فرماندهی قرارگاه غرب ارتش بابت حضور در لیگ برتر وزنه‌برداری، گفت: هریک از استان‌‌های کشور در یکی از رشته‌های ورزش در لیگ برتر کشور حاضر هستند، و تداوم حضور کرمانشاه در لیگ برتر وزنه‌برداری می‌تواند زمینه‌ساز توسعه این رشته در کرمانشاه باشد.

فاطمه احمدیان ادامه داد: موفقیت تربیت‌بندی قرارگاه غرب ارتش در ابعاد مختلف ورزش همگانی و قهرمانی نیازمند تعامل روزافزون این نهاد با اداره کل ورزش و جوانان استان و هیأت‌های ورزشی است که این تعامل و همکاری در گذشته شکل گرفت است و در آینده باید بر گسترش آن تاکید شود.

دبیر انجمن ورزشی‌نویسان ایران شعبه کرمانشاه، خاطرنشان کرد: حضور نیروهای وظیفه، کادر و خانواده‌های آن‌ها در مسابقات ورزشی سطح استان که توسط هیأت‌های ورزشی برگزار می‌شود، علاوه بر شناسایی استعدادهای ورزشی و ایجاد پرورش اصولی این استعدادها، زمینه‌ساز ایجاد شور و نشاط ورزشی را به خانواده ورزش در ارتش خواهد بود.

کمیل نظری ادامه داد: حضور در لیگ برتر وزنه‌برداری کشور و رکوردشکنی توسط ورزشکاران نیروی زمینی ارتش در رشته «شنایی پیچ»، نشان از توان بالای این نهاد در ورزش دارد که باید شناسایی و پرورش داده شود.

 

گفتنی است، در پایان این نشست تفاهم‌نامه بین تربیت بدنی قرارگاه غرب ارتش و انجمن ورزشی نویسان استان منعقد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار