رئیس کمیته امداد سیروان:
رئیس کمیته امداد سیروان گفت: با همکاری یکی از خیرین این شهرستان تعداد ۱۸ دستگاه تنور پخت نان محلی ،۶ دستگاه چرخ خیاطی زنانه و ۴۰ قطعه مرغ بومی در جهت ایجاد اشتغال خانگی به زنان سرپرست خانوار واگذار شده است.
کد خبر: ۹۶۱۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰ 05 May 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ نورخدا شیرمحمدی در حاشیه این آیین که در محل کمیته امداد امام خمینی «ره» سیروان برگزار گردید، اظهار داشت: با همکاری یکی از خیرین نیکوکار تعدادی تنور پخت نان محلی گاز سوز، چرخ خیاطی و مرغ بومی به منظورایجاد اشتغال خانگی به زنان مددجوی سرپرست خانوار این شهرستان واگذار شد.

وی بیان داشت: واگذاری این اقلام در راستای اشتغال خانگی و کسب درآمد برای مددجویان و در راستای طرح کارانگیزی این نهاد صورت می گیرد و هیچ هزینه ای هم از مددجویان در قالب این خدمات دریافت نمی شود.

رییس کمیته امداد شهرستان سیروان عنوان کرد: با عنوان اینکه فراهم آوردن اشتغال پایدار وخود اتکایی مددجویان تحت حمایت با مشارکت وهمراهی خیرین  و موسسات نیکوکاری یکی از اولویتهای این نهاد است تصریح کرد: در این زمینه پذیرای مشارکت افراد خیر و نیکوکار هستیم.

وی افزود: کمیته امداد در حوزه اشتغال وخودکفایی برنامه های بسار خوبی برای مستعدین اشتغال طرح ریزی کرده که افراد مستعد اشتغال میتوانند با استقبال از این برنامه ها زمینه استقلال اقتصادی خود وخانواده هایشان رافراهم نمایند.

شیرمحمدی در پایان یادآور شد: در این راستا با همکاری یکی از خیرین سیروانی تعداد ۱۸ دستگاه تنور پخت نان محلی ،۶ دستگاه چرخ خیاطی زنانه و۴۰قطعه مرغ بومی در جهت ایجاد اشتغال خانگی به زنان سرپرست خانوار سیروانی واگذار شده است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار