رییس مرکز رشد و واحدهای فناور شهرستان سنقر و کلیایی از طراحی منبع تغذیه هوشمند بر اساس کنترل جریان خروجی که باعث افزایش طول عمر لامپ‌های ال ای دی می‌شود در این مرکز خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶ 05 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«آزیتا فرحناکی» افزود: منبع تغذیه‌هایی که اکنون در بازار وجود دارد کلا بر اساس ولتاژ طراحی شده که با نوسان شبکه، خروجی آن ثابت نمانده و دستگاه آسیب می‌بیند.

وی ادامه داد: عملکرد این منبع تغذیه به گونه ای است که با کنترل جریان مصرف کننده کار می کند و به ولتاژ ورودی حساس نبوده و در نتیجه عمر دستگاه به علت آسیب ندیدن بالا می رود.

فرحناکی ویژگی های این محصول را تنظیم محدوده ولتاژ ورودی منبع تغذیه از ۱۵ولت تا ۳۰۰ ولت متناوب با تلرانس ٢٠ درصد، آمپر خروجی منبع تغذیه از صفر تا ۲۰ آمپر قابل تنظیم، دارای پروتکشن ولتاژ ورودی و خروجی، کنترل جریان تنظیم شده به صورت اتوماتیک و همچنین تنظیم ولتاژ ورودی و جریان خروجی مطابق با مصرف کننده بیان کرد.

ایجاد مزیت رقابتی، قیمت مناسب با توجه به عملکرد خوب دستگاه، راحتی کاربرد، سهولت دسترسی و عمر بالاتر را از مواردی بود که رییس مرکز رشد و واحدهای فناور سنقر و کلیایی به آن اشاره کرد.

لازم به ذکر است که طراحی لامپ کم مصرف مخصوص سالن‌های پرورش طیور و گلخانه‌ها، تولید نانو محلول آنتی‌باکتریال برپایه اسانس گیاهان دارویی و همچنین تولید انبوه ملکه زنبور عسل و باروری به روش‌های طبیعی و تلقیح مصنوعی» از دیگر دستاوردهای مرکز رشد و واحدهای فناور شهرستان سنقر و کلیایی است.

شهرستان سنقر و کلیایی با ۹۱ هزار نفر جمعیت در ۸۵ کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده است.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار