کد خبر: ۹۶۱۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۸ 04 May 2021

به گزارش تابناک مازندران، مهدی سعادتی رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا‌های مازندران طی گفت‌وگویی با اشاره به ثبت ۴۹۰ شکایت کاندیدا‌های شورای اسلامی شهر‌های استان گفت: پرونده شاکیان در هیات عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا‌های مازندران در حال بررسی است.

 

وی از مهلت ۱۰ روزه بررسی پرونده شاکیان در هیات عالی نظارت و اعلام نتیجه بررسی‌ها در ۲۲ اردیبهشت ماه امسال خبر داد و افزود: پرونده کاندیدا‌های شورای اسلامی روستا‌های مازندران نیز در حال بررسی بوده و نتایج مربوط به آن تا ۱۵ خرداد ماه اعلام شده و فرمانداران از فردای آن روز ۱۶ خرداد ماه می‌توانند کار را دنبال کنند.

سعادتی با بیا اینکه در بررسی پرونده‌ها رعایت قانون، عدالت، مستندات و استعلام پنج گانه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند، رعایت حقوق شهروندی، نظام و حفظ آبروی کاندیدا‌ها را از مهم‌ترین برنامه‌های هیات عالی نظارت برشمرد.

رئیس هیات عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا‌های مازندران خاطرنشان کرد: ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا‌های مازندران همزمان با انتخابات ریاست جمهوری، ۲۸ خرداد ماه امسال برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار