فرمانده گروه موشکی و توپخانه ۶۴ الحدید سپاه پاسداران از پخت ۲ هزار پرس غذای گرم و توزیع بین مناطق کم برخوردار شهرستان اهواز خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۷ 04 May 2021

سرهنگ پاسدار حمیدرضا بهمئی در این خصوص اظهار داشت: با توجه به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از محرومان و نیازمندان استان به خصوص در شرایط کنونی که بسیاری از مردم به دلیل شیوع ویروس کرونا با مشکلات اقتصادی و معیشتی مواجه شده اند، کمک‌های مومنانه از ماه‌های گذشته در دستور کار گروه موشکی و توپخانه ۶۴ الحدید قرار گرفت.

وی افزود: اکنون علاوه بر کمک های مومنانه،چهارمین رزمایش همدلی و پویش خدمت‌رسانی به مردم به مناسبت ماه رمضان با توزیع ۲ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان برگزار شد و این مسیر جهادی همچنان ادامه دارد.

فرمانده گروه موشکی و توپخانه ۶۴ الحدید سپاه پاسداران ادامه داد: هدف از اجرای این طرح همدلی و همیاری برای کمک به اقشار کم درامد و بی بضاعت است و سپاه همواره خود را یار و یاور و خادم مردم می داند و در این روزهای سخت در کنار سایر دستگاه های اجرایی در کنار مردم است.

سرهنگ پاسدار بهمئی تصریح کرد: گروه موشکی و توپخانه ۶۴ الحدید در رزمایش‌های قبلی نیز توزیع سبد کالای معیشتی، لوازم بهداشتی، درمانی و مواد شوینده، ضدعفونی و توزیع غذای نذری گرم را در برنامه‌های خود داشته است.

وی بیان کرد: بی شک با اتحاد و همدلی و کمک به مناطق محروم استان می توانیم از این روزهای سخت عبور کرده و به زودی شاهد بازگشت زندگی عادی مردم باشیم.

گروه موشکی و توپخانه ۶۴ الحدید سپاه پاسداران در سیل خوزستان نیز با استفاده از ظرفیت خودروهای سبک و سنگین خود به کمک مردم مناطق سیل زده رفت و سال گذشته نیز به دنبال آبگرفتگی گسترده در اهواز از همین ظرفیت برای کمک به مردم استفاده کرد. دفع آب‌های سطحی و جابه‌جایی وسایل منازل شهروندان از اقداماتی بود که توسط این مجموعه در کنار سایر دستگاه های خدمت رسان،در دستور کار قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار