مهدی محمدی در گفتگو با تابناک:
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از فوت ٧ کرمانشاهی دیگر در شبانه روز گذشته بر اثر ابتلا قطعی به کرونا خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹ 04 May 2021

مهدی محمدی در خصوص آخرین آمار مربوط به کرونا در استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در شبانه روز گذشته ۷۲ مورد بیمار مثبت بستری و ۲۴۰ بیمار مثبت سرپایی شناسایی شدند. تعداد موارد فوت با ابتلای قطعی در ۲۴ ساعت گذشته ۷ نفر در استان کرمانشاه بوده و مجموع جان باختگان ۱۷۱۵ نفر رسیده است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطر نشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته
۲۱۵ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا بستری و ۱۵۴ نفر از بیمارستان پس از بهبودی ترخیص شده اند. هم اکنون ۷۸۷ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

گفتنی است بر اساس اعلام ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از روز گذشته (١٣ اردیبهشت) در رنگبندی جدید کرونایی، شهرستان‌های هرسین، سنقر و کلیایی، گیلانغرب، سرپل ذهاب و روانسر در وضعیت قرمز قرار دارند و شهرستان‌های نارنجی شامل کرمانشاه، صحنه، اسلام آباد غرب، پاوه و کنگاور است و شهرستان‌های ثلاث باباجانی، قصرشیرین، دالاهو و جوانرود در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفته اند.

لازم به ذکر است که رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در شرایط کنونی ضروری است و پرهیز از هرگونه تجمع غیر ضروری به جلوگیری از انتشار ویروس کمک می‌کند تا از این طریق افراد آسیب پذیر مانند بیماران خاص، کودکان و سالمندان در امان بمانند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار