مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: ۶۱ فرد گرفتار در سیلاب شامگاه دوشنبه در قالب سه عملیات جداگانه در مناطق مختلف استان توسط نیروهای هلال احمر، امدادرسانی شدند.
کد خبر: ۹۶۱۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰ 04 May 2021

۶۱ نفر گرفتار در سیل توسط هلال احمر استان سمنان امدادرسانی شدند

 

به گزارش تابناک سمنان مظفر محمدخانی بامداد سه‌شنبه به رسانه‌ها ابراز داشت: طبق گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان، نخستین عملیات مربوط به ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه عصر دیروز و سیل و آبگرفتگی ۹ خانوار در کیلومتر ۴۹ محور شاهرود به میامی در راه دسترسی فرعی روستای ارمیان بود. 

وی ادامه داد: در این عملیات پایگاه عامل مرکزی میامی وظیفه امداد را برعهده داشت که در این راستا به ۳۶ نفر از حادثه دیدگان امدادرسانی شد. 

محمدخانی خاطرنشان کرد: برای امدادرسانی به حادثه دیدگان، ۹ خیمه چادر و ۱۰ کیلوگرم نایلون بین افراد حادثه دیده توزیع شد. 

وی از وقوع حادثه دیگری در ساعت ۲۱ و ۱۷ دقیقه ۱۳ اردیبهشت خبر داد و گفت: بر اثر وقوع سیل و آبگرفتگی در روستای بنه کوه در حوالی گرمسار، پنج حادثه دیده توسط پایگاه امداد مرکزی امدادرسانی شدند. 

محمدخانی اضافه کرد: نیروهای هلال احمر در این عملیات، انتقال پنج نفر از ساکنان واحد مسکونی سیل زده به مکانی امن را بر عهده داشتند. 

وی از گرفتار شدن پنج خودرو در سیلاب محور آرادان به سرخه خبر داد و افزود: در ساعت ۲۰ و ۵۸ دقیقه دوشنبه ۱۳ اردیبهشت در کیلومتر ۱۰ محور آرادان به سرخه سیلاب رخ داد که پس از اعلام، عوامل پایگاه عامل آرادان -دهنمک به محل اعزام شدند. 

محمدخانی اظهار داشت: در این عملیات ۲۰ فرد حادثه دیده امداد لازم را دریافت کردند.

جمعیت هلال احمر استان سمنان در حال حاضر چهار سازمان فعال در زمینه های مختلف امداد و نجات، جوانان، داوطلبان، تدارکات پزشکی، یک معاونت در زمینه خدمات درمانی و توانبخشی و یک موسسه علمی کاربردی را زیرمجموعه خود دارد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار