معاون فرماندار آرادان:
معاون فرماندار آرادان با اشاره به بارش بسیار شدید باران و وقوع سیلاب در محورهای مواصلاتی شهرستان، گفت: هم اکنون محورهای سیل گرفته بازگشایی شده‌اند.
کد خبر: ۹۶۱۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹ 04 May 2021

محورهای اصلی سیل گرفته آرادان بازگشایی شد

به گزارش تابناک سمنان جواد صفری با بیان اینکه بارش شدید باران همزمان با غروب دوشنبه سبب شد تا شاهد وقوع سیلاب در ۱۰ کیلومتری آرادان و نزدیک شهرک صنعتی باشیم، تاکید کرد: آب‌گرفتگی و سیل بر روی جاده از ساعت هشت و نیم شب دوشنبه مسجل و بلافاصله عوامل راهداری نسبت به بازگشایی مسیر اقدام کردند.

وی با بیان اینکه ساعتی بعد و پس از فروکش کردن سیلاب در نزدیکی آرادان، ترافیک روان ادامه یافت اما دقایقی بعد دوباره در منطقه موسوم به کارخانه سولفات سدیم دوباره شاهد بروز سیل بودیم که مجدداً منطقه زیر آب رفت که با فروکش کردن بارندگی و حضور عوامل راهداری این منطقه نیز بازگشایی شد.

معاون فرماندار آرادان با بیان اینکه مجدداً برای سومین بار در یک شب در ۱۰ کیلومتری دهنمک شاهد وقوع سیل بودیم که باز هم در این حادثه جاده به زیر آب رفت، تاکید کرد: با حضور عوامل راهداری در کمتر از ۱۵ دقیقه محور بازگشایی شد و چهارمین سیل عمده در غرب آرادان و جلیل آباد بود که جاده مسدود شد و با حضور عوامل سپاه خوشبختانه مسیر بازگشایی شده است و ترافیک در محورهای آرادان روان است و عمده مشکل در جاده‌های فرعی روستایی است که خوشبختانه ترافیک روان ادامه دارد.

صفری با اشاره به اینکه جاده داورآباد مسدودی ندارد، بیان کرد: مسدود شدن محور در این نوع راه‌ها معمولاً مقطعی است یعنی با حضور سیل بخشی از جاده زیر آب می‌رود اما با فروکش کردن بارندگی دوباره محور بازگشایی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار