مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بارندگی‌های شدید شبانه روز گذشته خسارت های مالی در مناطق شمال و شرق این استان به بار آورد.
کد خبر: ۹۶۱۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷ 04 May 2021

منصور شیشه‌فروش افزود: این بارندگی‌ها از جبهه دریای سیاه شروع شد و کل استان و بویژه نیمه شمالی و شرقی در مناطق کاشان، نطنز، اردستان، نایین و در شرق اصفهان در مناطق جرقویه و خور و بیانک را در برگرفت.

وی اضافه کرد: در مجموع تاکنون به ۴۵ دستگاه خودرو در این مناطق امدادرسانی شده و تخلیه آب بیش از ۲۷ مورد واحد مسکونی و تجاری و معابر روستایی نیز توسط ۳۲ تیم امدادرسانی صورت گرفته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: بر اثر این بارندگی‌ها خساراتی به معابر روستایی، جاده‌های ارتباطی، هفت دهنه پل و پنج رشته قنات در این شهرستانها وارد شده است.

وی با اشاره به اینکه این بارندگی از روز گذشته آغاز و تا عصر امروز ادامه دارد، یادآور شد: دمای هوا در این مدت پنج درجه کاهش یافته است.

شیشه‌فروش تصریح کرد: اکنون در منطقه خور و شرق اصفهان همچنان بارش ها ادامه دارد و تیمهای مدیریت بحران در این منطقه در حالت آماده‌باش هستند.

وی تصریح کرد: بطور موقت محور خور به جندق و برعکس به علت شدت بارشها مسدود اعلام شد و بارشهای فوق باعث سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی در بخشهای جرقویه، زواره، بخش مرکزی نطنز و نیز مناطق فرخی ، چاهملک، بیاضه، هفتومان و شهر خور و بیابانک شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، بیشترین میزان بارشها را در روستای بیاضه خور و بیابانک با ۴۳ میلیمتر اعلام و اضافه کرد: از شبانه روز گذشته تاکنون در میمه ۵،۹ میلیمتر، در ابیانه ۱۸ و در نطنز ۱۲ میلیمتر و بادرود هشت میلیمتر بارش گزارش شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار