بهمن سعیدی پور در گفتگو با تابناک:
رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه گفت: آزمون‌های تمامی دروس نظری که در این نیم سال به صورت الکترونیکی برگزار شده در بستر LMS یا مدیریت سیستم یادگیری الکترونیکی انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۶۱۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 04 May 2021

بهمن سعیدی پور در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس تصمیمات سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور و ستاد ملی مبارزه با کرونا دانشجویانی که در نیم سال جاری انتخاب واحد کرده اند، امتحانات دانشگاه پیام نور به شکل غیرحضوری و غیر متمرکز است و اختیار آزمون‌ها به استان‌ها واگذار شده است. لذا به غیر از دروس عملی و آزمایشگاهی که آزمون‌ها و اخبار مرتبط با آن بر اساس برنامه متعاقبا اعلام می‌شود، آزمون هایِ تمامی دروس نظری که در این نیم سال به صورت الکترونیکی برگزار شده در بستر LMS یا مدیریت سیستم یادگیری الکترونیکی انجام می‌شود که دانشجویان دانشگاه پیام نور در جریان این سیستم هستند.

وی افزود: تمام اطلاعات لازم در این زمینه در پورتال دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه به نشانی kermanshah.Pnu.ac.ir درج شده است که اگر دانشجویان عبارتِ "زیر پورتال دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه" را نیز به صورت جستجوی فارسی بنویسند، تمامی اطلاعات لازم را از این پورتال دریافت می‌کنند و هرگونه اطلاعیه صادر شده، خروجی از پورتال دانشگاه پیام نور است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه تصریح کرد: برنامه بر اساس برگه انتخاب واحد دانشجو و امتحانات نیز بر اساس همان چارت درسی است، دو نکته که دانشجویان باید به آن دقت کنند، برگه انتخاب واحد و چارت برنامه درسی است که از طریق سیستم گلستان دریافت کرده اند و در خصوص منابعِ آزمون‌ها باید در نظر داشت، چنانچه فصلی از یک کتاب (منبع امتحان) حذف شود یا برعکس، ملاک ارزشیابی و آزمون در امتحانات پایان ترم برگه انتخاب واحد و چارت درسی دانشجو بر اساس نیم سال تعیین شده، می‌باشد.

این مسئول اظهار کرد: ما دو بخش آزمون داریم، یکی آزمون میان ترم که هشت نمره دارد و در این بخش همکاران علمی و مدرسین موظف هستند آزمون یا ارزشیابی پایان ترم را اجرا کنند، بر این اساس مدرسین ممکن است آزمون گرفته یا تکلیف، کار پژوهشی، خلاصه نویسی یا هر گونه فعالیت دیگری بر اساس تشخیص خود را به دانشجویان ابلاغ کنند.

وی ابراز کرد: شرکت دانشجو در ارزشیابی و آزمون‌های ۸ نمره‌ای میان ترم اختیاری است، اگر دانشجویی در آزمون میان ترم شرکت نکرده باشد آزمون پایان ترم وی از نمره‌ی ۲۰ محاسبه می‌شود. در آزمون‌های پایان ترم به غیر از سوال در بستر LMS هیچ گونه ارزشیابی به صورت خلاصه کتاب، کار پژوهشی، عملی و یا فعالیت غیر آزمونی در این نیم سال پذیرفتنی نیست.

سعیدی پور اظهار کرد: نکته دیگر درباره دانشجویانی است که کلاس آموزشی آن‌ها به اتمام رسیده است، ما تا پایان امتحانات یک پنجره الکترونیکی باز کرده ایم تا سیستم LMS هر استادی در هفته دو ساعت روشن باشد، و باز هم اطلاعات پنجره الکترونیکی و یا سوال و جواب دانشجویان در زمینه امتحانات میان ترم و پایان ترم در زیر پورتال دانشگاه پیام نور درج شده است؛ و می‌توانند سوالات خود را از اساتید مربوطه بپرسند.

وی گفت: یکی از نکاتی که دغدغه حدود ۶٠٠ نفر از دانشجویان است، همزمانی ۲ یا بیش از ۲ آزمون در یک روز و ساعت مقرر است، این دانشجویان اصلا نگران نباشند چرا که به شکل منسجم و استانی برنامه ریزی کردیم، اطلاع رسانی هم از طریق پورتال و برگه انتخاب واحد دانشجو و برگه ورود به جلسه آزمون انجام شده است و ساعت و روز آزمون‌های همزمان هم مشخص شده اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار