مراد محمدی در گفتگو با تابناک:
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان هرسین از توزیع ١١۴ بسته معیشتی در بین نیازمندان با نام ١۴ معصوم (ع) به مناسبت دومین شب قدر در هرسین خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 04 May 2021

مراد محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان توزیع غذای گرم در آشپزخانه مهدوی با کمک خیرین و همکاران تدارک دیده شده و هر روزه غذای گرم طبخ شده و تا پیش از اذان مغرب به دست نیازمندان می‌رسد.

وی افزود: از آنجا که طبخ و ارسال غذای گرم به روستا‌ها و مناطق محروم ممکن نیست برای نیازمندان این مناطق بسته‌های معیشتی به ارزش ۳٠٠ تا ۵٠٠ هزار تومان تهیه شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان هرسین بیان کرد: در لیالی قدر علاوه بر توزیع غذای گرم که هر روزه انجام می‌شود، بسته‌های معیشتی توزیع می‌شود. به همین مناسبت روز گذشته ۱۱۴ بسته معیشتی به ارزش ۷٠٠ هزار تومان به نام ۱۴ معصوم (ع) توسط فرماندار، امام جمعه و مسئولین شهرستان توزیع شد.

این مسئول همچنین از توزیع ۶٠٠ پرس غذای گرم به مناسبت دومین شب قدر خبر داد و گفت: این غذا‌ها تا پیش از اذان مغرب طبخ و در بین محرومین و نیازمندان توزیع شد.

وی تاکید کرد: علی رغم شیوع ویروس منحوس کرونا، فعالیت‌های مجموعه کمیته امداد شهرستان هرسین مانند سال‌های گذشته انجام می‌شود.

محمدی تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا برنامه خاصی به مناسبت شب‌های قدر برگزار نمی‌شود و بسته‌های غذایی و معیشتی به منظور جلوگیری از هرگونه تجمع به درب منازل نیازمندان ارسال می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار