رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان خوزستان گفت: ۱۰ طرح آموزشی خیرساز با صرف اعتباری افزون بر ۲۷۰ میلیارد ریال ساخته‌اند که این طرح‌ها همزمان با چهارم خرداد افتتاح خواهند شد.
کد خبر: ۹۶۱۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۳ 03 May 2021

عبدالنبی دفتری عصر دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش دزفول در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج دزفول افزود: این طرح‌ها با زیربنای ۱۱هزار و ۱۵۰ مترمربع از مدرسه سه تا ۱۲ ساعته هستند که تکمیل و آماده بهره برداری شده‌اند.
وی با بیان اینکه ۶ طرح آموزشی نیز همزمان با چهارم خرداد در دزفول کلنگ زنی می‌شود، گفت: امروز نیز طی توافق نامه‌ای یک خانم و آقای بازنشسته فرهنگی در دزفول تنها دارایی خود که یک خانه است را اهدا کردند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان خوزستان تنها شرط این خانواده را فروش و تبدیل این منزل به مدرسه بعد از فوتشان عنوان و بیان کرد: دکتر عبدالعلی عصاریان نیز متعهد به تعمیر تمام سرویس‌های بهداشتی مدارس شد.

دزفول قطب خیرین مدرسه ساز کشور است

علی قربانی مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان نیز در این نشست گفت: دزفول قطب خیرین مدرسه ساز کشور است و ۱۰ طرح با ۷۰ کلاس درس در این شهرستان آماده بهره برداری است.
وی منابع دولتی را محدود و ایجاد طرح‌های جدید را ممنوع دانست و افزود: با این وجود تلاش های زیادی انجام شد و با تزریق ۲۵۰ میلیارد ریال، طرح‌های دزفول آماده بهره برداری شدند.
قربانی اظهارداشت: همکاری لازم برای راه اندازی رشته‌های جدید آموزشی در مدارس دزفول انجام خواهد شد.

برچسب ها: عبدالنبی دفتری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار