مدیر مرکز بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: از بهمن ماه پارسال تاکنون ۱۰۷ هزار دُز واکسن کرونا تحویل دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شده که ۱۰ هزار دُز آن دیروز  به دانشگاه ارسال شده است.
کد خبر: ۹۶۱۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲ 03 May 2021

رضا فدایی افزود: وضعیت استان بیانگر عبور از قله اپیدمی است و تعداد مبتلایان و بستری‌های کرونا تا حدودی رو به نزول است، اما برای قضاوت در این زمینه خیلی زود است و باید همچنان نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه داشته باشیم.
وی، ادامه واکسیناسیون افراد سالمند بالای ۸۰ سال درمقابله با کرونا را تا پایان خرداد ماه دانست و افزود: همچنین واکسیناسیون افراد دارای بیماری‌های خاص در استان آغاز شده و به صورت تدریجی افراد در مقابله با کرونا واکسینه می‌شوند.
وی همچنین با اشاره به اجرای مرحله کارآزمایی بالینی واکسن تولید مشترک ایران – کوبا گفت: برای اجرای این طرح در اصفهان سه هزار نفر داوطلب ثبت نام کردند و روزانه ۳۰۰ نفر از این داوطلبان برای معاینه و انجام واکسیناسیون فراخوان می‌شوند.
رضا فدایی با بیان اینکه خوشبختانه در بررسی‌ها تاکنون واکسن تولید مشترک ایران – کوبا عوارض خاصی را نداشته است، افزود: هر چند روز یکبار با افرادی که واکسن را دریافت کرده تماس گرفته و شرایط آن‌ها بررسی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار