معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان همدان اعلام کرد:
معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان همدان ازپایش مستمر و دوره‌ای انشعابات آب با هدف نظارت و انطباق مصرف آب با کاربری‌های تعیین شده خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷ 03 May 2021
معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان همدان ازپایش مستمر و دوره‌ای انشعابات آب با هدف نظارت و انطباق مصرف آب با کاربری‌های تعیین شده خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، به نقل از روابط عمومی آبفای استان همدان، علی قدیمی ضمن اشاره به این دسته از پایش‌ها گفت: سال گذشته پیمایش مشترکین با مصرف صفر تا پنج متر مکعب در سطح استان اجرایی شد.
وی با بیان اینکه پیمایش انشعابات آب توسط پیمانکاران وهمکاران کنتورخوان به صورت مستمراجرایی میشود عنوان کرد: همکاران ما به جز ثبت کنتور مشترکین، تمامی تغییرات نظیر تغییرات کاربری، اضافه بنا و دیگر تغییرات موجود را به صورت مستمر گزارش می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه طرح مستمر و دوره‌ای پیمایش انشعابات در راستای صیانت از حقوق شهروندان عملیاتی می‌شود اظهار داشت: با توجه به دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی کمیته انسجام بخشی و کمیته بحران و در راستای جلوگیری از مصرف آب در کاربری‌های غیر مجاز برخورد با متخلفان عملیاتی میشود.

قدیمی با بیان اینکه براساس مصوبات ابلاغی از سوی کمیته انسجام بخشی استان، واگذاری انشعاب به کاربری‌هایی همچون ساخت و ساز‌های جدید ممنوع اعلام شده است، بیان کرد: در موارد خاص تصمیمات بر اساس نظر شورای مربوطه نهایی خواهد شد.

معاون خدمات مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان همدانهمچنین اظهارداشت: با توجه به کاهش نزولات جوی و پیش بینی شرایط بحرانی، واگذاری انشعاب به اماکن غیرمسکونی نظیر باغات از دستور کار خارج شده است. 
وی تصریح کرد: مصرف آب در هر نوع کاربری به غیر از کاربری تعریف شده در قرارداد واگذاری انشعاب آب ممنوع است.

قدیمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه شرکت آب و فاضلاب استان همدان همه ساله در راستای کنترل مصرف اقدام به پیمایش مصرف آب مشترکین خانگی می‌نماید، عنوان کرد:درصورت افزایش میزان مصرف مشترکین بیش از الگوی مصرف، اخطار‌های لازم به مشترک ابلاغ وبا توجه به شرایط تعرفه در بخش خانگی، مشترکینی که با مصرف بیش از الگوی مصرف بیش از سایر مشترکین آب‌ها پرداخت خواهند کرد.

وی همچنین ضمن اشاره به پیمایش صورت گرفته درسال گذشته اعلام کرد: براساس گزارشات مندرج، سال گذشته ۵۴ درصد از مشترکین خانگی شهری پایین تراز الگو، ۳۸ درصد دو برابرالگو و ۸ درصد بیش از دو برابر الگو، مصرف آب داشته اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار