معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: بیش از ۵ هزار ۵۰۰ بسیجی در کنار ۶۹۸ پایگاه سلامت در طرح شهید سلیمانی نقش آفرینی می کنند.
کد خبر: ۹۶۱۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷ 03 May 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ پاسدار محمد گودرزی، در نشست ویدئو کنفرانسی قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا(ع) با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین و دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، افزود: وجود ۱۳۴ هزار سفیر سلامت در استان مرکزی نشان از استقبال و مشارکت مردم شریف استان برای اجرای طرح پربرکت شهید سلیمانی دارد.
وی یادآورشد: بسیج بر اساس ماهیت و وظایف ذاتی خود همواره در مقاطع مختلف در کنار مردم بوده و در مورد ویروس منحوس کرونا از ابتدای شیوع با اقدامات مختلف نقش آفرینی کرده است.
وی گفت:در ابتدای شیوع بیماری کرونا بسیج با غربالگری های وسیعی که انجام داد توانست دستاوردهای بسیاری ایجاد کند که بعد از تهیه شدن طرح جامع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اقدامات مبارزه و کاهش آسیب ها را به شکل فراگیرتر انجام داد.
سرهنگ گودرزی گفت: بسیج مردمی که در طرح شهید سلیمانی رقم خورد توانست توان و ظرفیت های مردمی را برای مبارزه و کاهش آسیب ها پای کار بیاورد و خوشبختانه مردم هم در اجرای طرح نقش بسیار موثری ایفا کردند.
معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: امروز آنچه که در خصوص اجرای واکسن کرونا نیاز بوده، کاهش ابتلاء به ویروس است که طرح شهید سلیمانی می تواند با رصد، شناسایی، بیماریابی و مدیریت قرنطینه ها بسیار در این راستا موثر باشد.
وی یادآورشد: بسیج برای اجرای طرح واکسیناسیون عمومی در کنار مراکز بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی خواهد بود و همه ظرفیت ها را پای کار خواهد آورد.
وی اضافه کرد: حوزه بسیج ظرفیت های اجتماعی زیادی دارد که در کنار بسیج محلات بسیار میتواند برای تثبیت و کنترل کامل بیماری نقش آفرینی کنند که در گام پنجم طرح شهید سلیمانی پای کار آمده اند.
وی افزود: خوشبختانه استان مرکزی با هم افزایی ها و مشارکت همه جانبه، عملکرد درخشانی در حوزه مبارزه با بیماری کرونا دارد و بسیج و سپاه همه ظرفیت ها را برای تثبیت و کنترل بیماری پای کار خواهد آورد.
معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در راستای اجرای واکسیناسیون عمومی همه ظرفیت ها و پتانسیل های موجود با هماهنگی شبکه بهداشت، پای کار خواهد آمد و در صورت نیاز با مشارکت سایر دستگاه ها و نیروهای مسلح کلیه حوزه ها و پایگاه های مقاومت، مساجد و حسینیه ها را برای اجرای بهتر واکسیناسیون آماده خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار