مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شازند گفت: بیش از هزار و ششصد بیمار در شهرستان شازند، در منزل قرنطینه هستند که اگر دستورالعمل های دوران قرنطینه را رعایت نکنند، همچون بمب ساعتی عمل کرده و وضعیت را بحرانی تر می کنند.
کد خبر: ۹۶۱۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳ 03 May 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر مرتضی واعظ افزود: کسانیکه به کرونا مبتلا می شوند و طبق نظریه پزشک باید در منزل قرنطینه شوند، اگر به اصول قرنطینه پایبند نباشند، همچون بمب ساعتی، در سطح شهر بیماری را به افراد گوناگون انتقال می دهند.
وی یادآورشد: در حال حاضر ۱۴ بیمار بستری می باشند که از این میان ۳ نفر در بخش ویژه تحت نظارت می باشند.
وی تاکید کرد: روزانه بیش از ۲۰۰ تست کرونا (۱۵۰Rapid+۵۰ Pcr) در سطح شهرستان انجام می شود.
دکتر واعظ ادامه داد: در فاز یک واکسیناسیون ۱۸۲۱ گروه بالای ۸۰ سال و در فاز دوم نیز ۱۳۷۰ بیماران دیالیزی و سرطانی، سالمندان و...واکسینه شده اند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شازند گفت: واکسیناسیون طبق پروتکل ارسالی از سوی وزارت بهداشت در حال انجام است، بنابراین از سازمان های مختلف تقاضا داریم درخواست خارج از برنامه نداشته باشند.
وی با قدردانی از آموزش و پرورش، شرکت نفت و برخی صنایع و ادارات که در موج چهارم بیماری، مجموعه بهداشت و درمان شهرستان شازند را یاری کردند، گفت: در ادامه و برای کنترل و مدیریت این بیماری نیازمند همکاری و یاری هر چه بیشتر سایر ادرات و نهادهای دولتی و غیردولتی به خصوص نیروی انتظامی هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار