مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان اصفهان گفت: ۹۸ درصد احکام افزایش حقوق بازنشستگان این استان در سال جاری صادر و پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۶۱۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳ 03 May 2021

شهروز عبادی با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی حقوق بازنشستگان در سال جاری افزود: احکام افزایش حقوق سال جاری، بهمراه حقوق فروردین ماه صادر و پرداخت شد و تنها احکام تعداد کمی از بازنشستگان بالای ۹۰ سال صادر نشده که باید پس از احراز هویت توسط دستگاه‌های اجرایی، صادر شود.

وی با اشاره به اینکه میانگین حقوق بازنشستگان با توجه به متناسب سازی آن در سال گذشته، حدود ۹۰ درصد افزایش یافته است ادامه داد: صدور احکام ارتقای گروه بازنشستگانی که پیش از یکم فروردین سال ۹۶ بازنشسته شده بودند نیز در فروردین ماه سال جاری انجام شد.

به گفته وی، فقط تعداد کمی از احکام ارتقای گروه بازنشستگان سال ۹۶ صادر نشده که بطور مکتوب به دستگاه‌های اجرایی اعلام شده و نهادهای مزبور باید احکام گروه‌های تشویقی این افراد را بصورت الکترونیکی به این صندوق ارسال کنند تا احکام آنها به مرور صادر شود.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان اصفهان اظهار داشت:۳۰ درصد احکام افزایش حقوق ایثارگران شامل جانبازان، آزادگان، خانواده شهدا و رزمندگان که مدارک آنها توسط دستگاه‌های اجرایی ارائه شده بود، صادر شد و معوقه افزایش‌ حقوق این افراد از یکم مهرماه ۹۹ محاسبه و پس از تامین اعتبار پرداخت خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد:  همه خدمات صندوق بازنشستگی کشوری به بازنشستگان و موظفین، بدون مراجعه حضوری و از طریق درگاه خدمات الکترونیک این صندوق به نشانی sabasrm.ir ارائه خواهد شد.

عبادی بیان کرد: چاپ فیش حقوقی، چاپ حکم، صدور گواهی کسر از حقوق، حذف و اضافه بیمه تکمیل درمان و بیمه عمر و حادثه و ثبت نام وام ضروری و وام ازدواج، پنج خدمتی است که از هم‌اکنون در دفاتر پیشخوان به بازنشستگان و وظیفه‌بگیران کشوری ارائه می‌شود.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان اصفهان گفت: هشت خدمت دیگر شامل احراز هویت و ارائه مدارک صدور و تمدید کارت شناسایی، جمع‌آوری و ارسال مدارک هزینه‌های بیمه تکمیلی درمان، استعلام و ثبت‌نام بیمه عمر مکمل و پرداخت غرامت بیمه عمر مکمل و خدمات بیمه‌ای، خدمات مربوط به بورس، گردشگری، امداد خودرو و افزایش یا کاهش بیمه تکمیلی درمان و استعلام سابقه بیمه‌پردازی در صندوق بازنشستگی براساس کدملی ظرف ۲ ماه آینده در این دفاتر امکان‌پذیر خواهد شد.

وی با اشاره به هزینه‌های این نوع خدمات افزود: هزینه‌های خدمات مربوط به صندوق بازنشستگی در دفاتر پیشخوان براساس تعرفه‌های ابلاغ شده از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تعیین می‌شود.

عبادی یادآور شد: بازنشستگان و وظیفه‌بگیران کشوری در صورت بروز هرگونه مشکل یا ارائه شکایت، انتقاد و پیشنهاد می‌توانند از طریق سامانه ۲۵۰۰ (۰۲۱) یا درگاه خدمات الکترونیک صندوق به نشانی sabasrm.ir در قسمت ثبت درخواست در بخش ارتباط با ذینفعان اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار