تابناک-این روزها شهر بندرعباس شاهد التهاب در بازار مرغ است تاجایی که مردم برای تامین آن به صف می ایستند.
کد خبر: ۹۶۱۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷ 03 May 2021

به گزارش تابناک از بندرعباس؛ پایتخت اقتصادی کشور که بسیاری از نیازهای کشور از طریق گمرکات آن تامین می شود و نقطه آغاز ترانزیت بسیاری از محصولات وارداتی مورد نیاز مردم است در تامین نیازهای مردم خود به مشکل خورده است.

 

سازمان صنعت، معدن و تجارت که وظیفه نظارت بر بازار را دارد زیر بار بازار مرغ نمی رود و آن را ارجاع به سازمان جهادکشاورزی می دهد.

معاون دامی سازمان جهاد کشاورزی نیز که از تامین مرغ به اندازه مرغ در بازار خبر می دهد و خود نیز از کمبود مرغ در بازار متعجب است.

اما حلقه مفقوده این زنجیره تامین مرغ؛ اداره کل پشتیبانی امور دام است که مرغ های یخ زده تنظیم بازار را در دست دارد و علی رغم تماس های مکرر با مدیرکل این اداره کل پاسخی از ایشان دریافت نکردیم.

 

به هر حال آنچه از این حلقه شاهد هستیم تنگ کردن معیشت مردم است چرا که کمبود مرغ یک درد است و قیمت بالای آن دردی دیگر که وجود مرغ های یخ زده در این بازار ملتهب می توانست حداقل دستی از اقشار آسیب پذیر بگیرد که متاسفانه خبری از آن هم در بازار نیست.

 

کمبود مرغ در میادین عرضه مرغ باعث شده است که مردم برای خرید آن ساعت ها در صف بایستند و این موضوع می تواند سرعت شیوع کرونا را افزایش دهد.

با تماشای تلاش بی ثمر مسئولین استان در راستای حل مشکل مرغ فقط می توانیم بگوییم تعطیلی کسب و کارها را باور کنیم یا صف مرغ را ؟

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار