مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت:۳۰ هزار نفر سالمند بالای ۸۰‌سال در شیراز داریم که به تدریج و با اعلام فراخوان همه این افراد واکسن کرونا را دریافت می کنند.
کد خبر: ۹۶۱۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹ 03 May 2021

تابناک فارس به نقل از برنا: دکتر سید روح الله حسینی اظهار داشت: سالمندان ما به دو دسته تقسیم می شوند:دسته اول در خانه سالمندان هستند که در فاز یک واکسینه شده اند.
وی ادامه داد: دسته دوم در کنار خانواده یا نزدیکان زندگی می کنند که اگر پزشک خانواده داشته باشند با شماره ای که در سیستم پزشک‌خانواده ثبت شده به آنها یا خانواده اشان اطلاع رسانی می شود.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: اگر سالمندان پزشک خانواده نداشته باشند باید توسط خانواده یا یکی‌از نزدیکان ثبت نام‌ از طریق سایت salamat.gov.ir انجام شود.
دکتر حسینی تاکید کرد: امکان دارد افراد کمی‌ وجود داشته باشند که تنها زندگی کنند و دسترسی به پزشک خانواده یا سایت نداشته باشد که در همین راستا به کمک بانک اطلاعات ثبت احوال این افراد شناسایی میشوند و برای دریافت واکسن کرونا توسط آنها نیز تدابیر ویژه اندیشیده خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: مکانهای تزریق واکسن کرونا ، مراکز جامع خدمات سلامت منتخب و سالنهای ویژه واکسیناسیون هست که جهت مراجعه افرادریافت واکسن به همراه مکان به صورت پیامک بهه افراد اعلام‌می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار