مهدی محمدی در گفتگو با تابناک:
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از فوت ٨ کرمانشاهی دیگر بر اتر ابتلا قطعی به کرونا خبر داد و گفت: در حال حاضر ٧۴۵ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند.
کد خبر: ۹۶۱۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱ 03 May 2021

مهدی محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در شبانه روز گذشته ۷۹ مورد بیمار مثبت بستری و ۳۶۱ بیمار مثبت سرپایی شناسایی شدند.

وی افزود: تعداد موارد فوت با ابتلای قطعی در ۲۴ ساعت گذشته ۸ نفر در استان کرمانشاه بوده است که شال ۴ نفر در شهرستان کرمانشاه، ۲ نفر در شهرستان اسلام آباد غرب، یک نفر در شهرستان سرپل ذهاب و یک نفر در شهرستان گیلانغرب است و مجموع جان باختگان ۱۷۰۸ نفر می‌باشد.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطر نشان کرد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۰ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا بستری و ۱۴۰ نفر از بیمارستان پس از بهبودی ترخیص شده اند. هم اکنون ۷۴۵ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

گفتنی است که مراسم و آیین‌های پیش رو از جمله شب‌های قدر، عید فطر، تعطیلات و جلسات انتخابات شورا‌ها که به صورت غیر رسمی برگزار می‌شود بسیار نگران کننده است و در صورت عدم توجه به پروتکل‌ها عواقب جبران ناپذیری به دنبال دارد.

لازم به ذکر است که برپایی این برنامه‌ها و مراسم به صورت مجازی یا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به دور از هرگونه تجمع کمک شایانی به جلوگیری از انتشار بیشتر ویروس کرونا و ورود به پیک‌های جدید این بیماری می‌کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار