عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: به اظهارات مقامات آمریکایی مبنی بر اینکه نظامیانشان قصد خروج از عراق را ندارند، اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها باید بدانند که اگر از عراق خارج نشوند؛قطعا با ذلت آنها را اخراج خواهند کرد؛ بنابراین بهتر این بوده که براساس مصوبه پارلمان عراق از این کشور خارج شوند.
کد خبر: ۹۶۱۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲ 03 May 2021

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: ابراهیم عزیزی به اظهارات مقامات آمریکایی مبنی بر اینکه نظامیانشان قصد خروج از عراق را ندارند، اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها باید بدانند که اگر از عراق خارج نشوند؛قطعا با ذلت آنها را اخراج خواهند کرد؛ بنابراین بهتر این بوده که براساس مصوبه پارلمان عراق از این کشور خارج شوند.

نماینده مردم شیراز در مجلس افزود: مطمئنا رزمندگان اسلام در عراق و همه کسانی که در طول این سالیان با استکبار جنگیده اند روز خوشی را برای آمریکایی‌ها رقم نخواهند زد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: اینکه آمریکایی‌ها به این باور رسیده‌اند که باید همچنان در عراق بمانند اشتباه استراتژیک است؛ چرا که تصمیم گیرنده نهایی در این رابطه پارلمان است و باید به مصوبه مجلس عراق احترام بگذارند.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: آمریکایی‌ها خوی استکباری دارند و هیچگاه به قوانین دیگر کشورها احترام قائل نبوده‌اند، اما مردم عراق به نظام سلطه این درس را خواهند داد که جایی در کشورشان ندارند؛ لذا در آینده چنین رخدادی مهمی را خواهیم دید.

رئیس کمیته امنیتی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: پیشنهاد ما به آمریکایی‌ها این بوده که به قانون مصوب پارلمان عراق تن دهند و هر چه سریعتر از این کشور خارج شوند؛ ناگفته نماند وقتی که مردم و همه احزاب سیاسی متفق القول به دنبال اخراج نظامیان آمریکا هستند لزومی ندارد که سردمداران ایالات متحده بر ماندن خود پافشاری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار