فرماندار شهرستان شاهرود گفت: با توجه به مدت زمان باقی مانده تا برگزاری انتخابات خرداد ماه ، تلاش رسانه‌ها برای افزایش شور و شوق انتخابات در میان مردم ضروری است.
کد خبر: ۹۶۱۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰ 03 May 2021

فرماندار شاهرود: رسانه‌ها برای افزایش شور انتخابات تلاش کنند

 

به گزارش تابناک سمنان ابوطالب جلالی روز دوشنبه در بازدید از دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در شاهرود افزود: دشمنان نظام اسلامی و رسانه های آن ها با برجسته کردن برخی مشکلات تلاش می کنند مردم را از مشارکت در انتخابات مایوس کرده و حضور آن ها را بی نتیجه جلوه دهند.

 وی ادامه داد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی تلویزیونی اعلام کردند ، شرکت در انتخابات فرصتی برای مشارکت مردم در امور است ، ضمن این که پایه های نطام اسلامی نیز با حضور گسترده مردم مستحکم تر می شود. 

جلالی با بیان این که روند اجرایی انتخابات به طور دقیق تا به امروز انجام شده و  مانع از رسیدگی به  سایر فعالیت های فرمانداری نشده است افزود: برخی  تصور می کنند  در زمان نزدیک به انتخابات، فرمانداری ها  همه توان خود را فقط به این موضوع  معطوف می کنند.

فرماندار شهرستان شاهرود با بیان اینکه از زمان آغاز روند اجرایی انتخابات تاکنون مسایل به طور دقیق بررسی و در دستور کار قرار گرفت، تصریح کرد : از ۱۸ اسفند سال گذشته و حتی قبل از آن  همه مراحل اجرایی با دقت تمام پیش برده شد و این کار  خدشه ای به سایر فعالیت ها در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی وارد نکرده است.

جلالی با بیان اینکه سایر دستگاه های متولی هم باید کار انتخابات را جدی تر پیش ببرند، ابراز داشت: لازم است فضای برگزاری انتخابات برای حضور پرشور تر و حداکثری مردم آماده شود .

وی به برگزاری سومین نشست ستاد رفع موانع تولید در شهرستان شاهرود طی ۲ ماه گذشته اشاره کرد و گفت: برگزاری نشست ها در حوزه های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی تکلیف اساسی است و در کنار روند اجرایی انتخابات باید آن ماموریت ها و مسوولیت ها نیز انجام شود.

معاون استاندار سمنان توجه به مشکلات مردمی به ویژه روستاها ضروری خواند و افزود: امسال مقداری شرایط نامتعادل جوی و اقلیمی را در شهرستان شاهد هستیم، کم بارشی و پراکندگی بارش از لحاظ مکانی و زمانی نگرانی هایی را به وجود آورده است.

جلالی به بارش های چند روز اخیر اشاره کرد و اظهار داشت:در منطقه تاش روز گذشته  بارش ۲۰ میلیمتری و در منطقه مجن هم بارش ۵۸ میلیمتری را شاهد بودیم که این بارش ها اثرات خوبی بر آب ها و سفره های زیر زمینی خواهد داشت ، ضمن این که  مراتع را  بهبود می بخشد.

وی با بیان اینکه بارندگی اخیر خسارتی نداشته است، افزود: بر اثر بارش روز گذشته جاده شاهرود به آزادشهر برای مدت یک ساعت مسدود شد که با اعزام گروه عملیاتی بلافاصله این راه بازگشایی شد.

جلالی به کمبود آب در تابستان پیش رو اشاره کرد و گفت: شناسنامه دار کردن فعالیت ها و طرح های آبی در شهرستان ها در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان شاهرود با بیان اینکه برای بخشی از طرح های آبی ردیف های اعتباری در پیوست قانون در نظر گرفته شده، تصریح کرد: زمانی اعتباری در پیوست قانون نیاید برحسب پیگیری کار انجام می شود اما وقتی در پیوست قانون قرار گیرد، شناسنامه دار می شود.

جلالی افزود: پیگیری های خوبی توسط نماینده شهرستان شاهرود و میامی در مجلس در خصوص شناسنامه دار کردن اعتبارات انجام شده است که جای تقدیر است.

 برای برگزاری ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر  در شهرستان شاهرود ۲۰۵ تن نامزد شده اند که از این تعداد ۱۳۴ تن در شهر شاهرود ، ۱۵ تن در بیارجمند، ۱۵ تن در بسطام ، ۱۶ تن در مجن ، ۹ تن در کلاته خیج و ۱۶ تن نیز در شهر رویان برای این امر داوطلب گردیده اند .

همچنین  در روستاهای این شهرستان نیز ۹۳ تن در بخش مرکزی ، بیارجمند و بسطام خود را در معرض انتخاب مردم گذاشته اند

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار