مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان با بیان اینکه بارش‌ها به تأسیسات برق در روستاهای میامی خسارت زد، گفت: خوشبختانه با مانور رفع اشکال، هم اکنون برق تمام مشترکان میامی وصل است.
کد خبر: ۹۶۱۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴ 03 May 2021

بارش شدید باران به تأسیسات برق در روستاهای میامی خسارت زد

 

به گزارش تابناک سمنان سید محمد موسوی زاده  با بیان اینکه بارش شدید باران به تأسیسات برق در روستاهای میامی خسارت زد، تاکید کرد: بارش باران بسیار شدید بود و در کنار آب‌گرفتگی همزمان با غروب یکشنبه بخش‌های زیادی از تأسیسات برق شرق استان را مورد تأثیر خود قرار داد.

وی با بیان اینکه روستاهای کلاته‌اسد، قدس، ارمیان، جودانه و محمدآباد با مشکلاتی از بابت بارش روبرو شدند، تاکید کرد: وقوع سیل در این روستاها سبب قطعی برق شده بود که علی رغم دشواری راه و شرایط جوی مأموران امداد برق در کمترین زمان مانور ایمنی و اتصال برق را انجام دادند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان با بیان اینکه در برخی روستاهای میامی شاهد شکستگی تیرهای برقی بودیم، گفت: هم اکنون با عملیات امدادی که صورت گرفته خوشبختانه هیچ قطعی برقی در بین مشترکان روستایی میامی نداریم.

موسوی زاده بیان کرد: نیروهای امداد شرکت برق هم اکنون در حال بررسی و برآورد مالی خسارات وارده مالی به تأسیسات برق استان سمنان هستند همچنین با احتمال تداوم بارندگی‌ها، امروز هم مأموران برق در حالت هشدار قرار دارند

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار