مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: سیلاب به اراضی کشاورزی و واحدهای مسکونی روستایی در میامی خسارت زد.
کد خبر: ۹۶۱۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰ 03 May 2021
وقوع سیلاب به اراضی کشاورزی و واحدهای مسکونی روستایی "میامی" خسارت زد

 

به گزارش تابناک سمنان ایرج رئیسیان  با اشاره به بارندگی‌های رگباری و سیل‌آسا از عصر امروز در سراسر این استان اظهار داشت: وقوع این بارندگی سبب ایجاد سیلاب در برخی مناطق استان سمنان و به‌ویژه در میامی شده است.

وی با بیان حجم سیلاب در میامی قابل توجه بوده است؛ افزود: در میامی حجم سیلاب به 80 مترمکعب رسیده که این حجم سیلاب سبب وارد شدن خسارت به اراضی کشاورزی و باغات این شهرستان شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با بیان اینکه متأسفانه سیلاب به برخی واحدهای مسکونی در میامی نیز خسارت زده است؛ تصریح کرد: سیلاب همچنین سبب خسارت به راه‌های روستایی و مسدود شدن این راه‌ها شده است.

رئیسیان با بیان اینکه عوامل امدادی برای خدمت‌رسانی در حال آماده‌باش هستند؛ گفت: در صورت کاهش میزان بارندگی اقدامات برای بازگشایی مسیرهای مسدود شده انجام می‌شود.

وی با اشاره به وقوع بارندگی در شهرستان شاهرود نیز گفت: در برخی از محورهای شاهرود نیز آب‌گرفتگی ایجاد شد که با کمک نیروهای راهداری این مشکل برطرف شد.

وقوع بارش‌های رگباری در استان سمنان از چند روز گذشته توسط هواشناسان پیش‌بینی شده بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان سمنان با توجه به رگباری بودن بارش‌ها، آب‌گرفتگی معابر سیلابی بودن مسیل‌ها و جاری شدن رواناب، دور از انتظار نبوده است و نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد این شرایط احتمالا تا پایان هفته جاری ادامه دارد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تسنیم

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار