رییس هیات نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر‌های استان سمنان گفت: صلاحیت ۱۳ درصد از مجموع ثبت‌نام‌کنندگان برای انتخابات این دوره شورا‌های اسلامی شهر در استان احراز نشد و ۸۷ درصد تایید صلاحیت شدند.
کد خبر: ۹۶۱۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳ 03 May 2021
 

 

به گزارش تابناک سمنان  اردشیر مطهری نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان گفت: صلاحیت ۴۹۲ ثبت‌نام‌کننده برای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر‌های استان سمنان در هیات‌های اجرایی و نظارتی به داوطلبان تا کنون ابلاغ شده است.

او افزود: صلاحیت ۸۲ نفر از مجموع ۶۲۵ ثبت‌نام‌کننده ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر‌های استان احراز نشد.

مطهری با اشاره به اینکه از ۶۲۵ ثبت‌نام‌کننده در استان سمنان صلاحیت ۵۶۸ نفر در هیات اجرایی تایید شد، افزود: صلاحیت ۲۲ نفر در هیات اجرایی و ۶۰ نفر در هیات نظارت احراز نشد.

او بیان کرد: از ۶۲۵ ثبت‌نام‌کننده برای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر استان سمنان صلاحیت ۴۹۲ نفر در هیات نظارت تایید شد.

اردشیرمطهری تصریح کرد: از ۶۲۵ ثبت‌نام‌کننده برای داوطلبی در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر استان سمنان ۳۵ نفر از ادامه شرکت در انتخابات انصراف دادند.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: چهار درصد رد صلاحیت‌های ثبت‌نام‌کنندگانِ داوطلبی انتخابات شورا‌های شهر استان سمنان مربوط به هیات اجرایی و ۹ درصد مربوط به هیات نظارت بود.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ١۴٠٠ برگزار می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار