تابناک-مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان از برگزاری اولین مهرواره منطقه ای عکس بین 3 استان به میزبانی هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳ 03 May 2021

پروین پشت کوهی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار تابناک در بندرعباس اظهارداشت: انجمن عکاسان نوجوانان کانون پرورش فکری استان هرمزگان در راستای سیاست‌های کلی کانون مبنی بر آسیب‌زا بودن برنامه‌های رقابتی، می‌کوشد تا نوجوانان را به تعامل، دوستی، همبستگی و مشارکت در فعالیت‌های گروهی تشویق کند. 

 

 

وی افزود: در همین راستا اولین مهرواره منطقه ای عکس تحت عنوان خلیج فارس قلب آبی ایران به میزبانی هرمزگان و بین استان های خوزستان، بوشهر و هرمزگان برگزار می شود.

 

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان بیان کرد: گروه‌های سنی نوخوان ( ۷  تا پایان ۸ سالگی)، نونهال( ۹ تا پایان ۱۱)، نونگاه (۱۲ تا پایان ۱۴ سالگی )، نوجوان( ۱۵ تا پایان ۱۷ سالگی) و دختران و پسران ۱۸ تا ۲۲ سال مجاز به شرکت در این مهرواره هستند.

 

 

پشت کوهی بیان کرد: در این مهرواره آثار به صورت تک عکس پذیرفته مى‌شود و عکس علاقمندان می‌توانند رنگی یا سیاه و سفید باشد. 

 

 

وی ادامه داد: تصاویر ارسالی با موبایل نباید کمتر از ۸ مگاپیکسل باشد و عکس‌ها می‌بایست با فرمت jpg و حداکثر حجم فایل 1 مگابایت باشد. عکس‌های با کیفیت نامناسب از داوری حذف خواهند شد و به آثاری که پس از مهلت مقرر به دبیرخانه رسیده باشند ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 

 

 

به گزارش تابناک؛ شرکت کنندگان می‌توانند. آثار خود را با مشخصات فردی شامل  نام و نام خانوداگی، نام پدر، کدملی، تاریخ تولد ، تلفن همراه و اثر خود را  از طریق لینک  https://hormozgan.kpf.ir/aks  ارسال نمایند.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار