رئیس حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد گفت: برگزیدگان مسابقه مجازی نقاشی کودکان با موضع زلزله سی سخت معرفی شدند.
کد خبر: ۹۶۱۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴ 03 May 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد، شریف اسلامی بیان داشت: این مسابقه از سوی واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری  و با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هدف ارتقاء روحیه نشاط و امید در کودکان سی سختی و روستاهای حومه با تاکید بر زلزله اخیر این شهر برگزار گردید.
اسلامی با بیان اینکه این مسابقه ویژه کودکان شهر سی سخت و روستاهای اطراف آن بود اظهار داشت:طی فراخوانی که دراسفندماه سال گذشته به شیوه مجازی انجام شد، تعداد64 اثرنقاشی کودکان دریافت کردیم که پس از داوری این آثارتوسط هیئت داوران 20 اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.
وی به برگزیدگان این مسابقه اشاره کرد و گفت: سیدعلی هاشمی، متین رضایی، عباس گودرزی، علی علیزاده، طاهاکریمی، نگارصفایی، ابوالفضل محمد خانی، میلادمحمدیان، مهدیه صابری،نگین صفایی، الینا توکل پور، یوسف سی سختی نژاد، سیدامیرحسین محمدیان، اناشید خلیلی، بنیامین طهماسبی، نرگس قدسی، فاطمه تیموری، میعاد محمدی، یسنا نظری و محیا بهره مند منتخبین این مسابقه هستند.
رئیس حوزه هنری یادآور شد: در روز های آینده وبابهترشدن شرایط، طی مراسمی درشهر سی سخت از برگزیدگان تجلیل بعمل خواهد آمد.
وی تصریح کرد: مردم و به ویژه کودکان سی سختی در زلزله اخیر این شهر از نظر روحی آسیبهای فراوانی دیده اند که لازم است با اجرای برنامه های هنری در تسکین آلام آنان کوشید.
معرفی برگزیدگان مسابقه نقاشی کودکان با موضوع سیسخت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار