مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: امسال، سال خاصی برای معلمان و دانش آموزان بود و چون تجربه‌ای در زمینه تدریس در فضای مجازی نداشتیم و زیرساخت‌ها هم آماده نبود معلمان با سختی‌های فراوانی روبرو شدند اما در نهایت با تلاش معلمان در سطح کشور خوب درخشیدیم و در برنامه شاد رتبه اول کشور را به خود اختصاص دادیم.
کد خبر: ۹۶۱۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵ 03 May 2021

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست استاندار و حمیدرضا شیخ‌الاسلام مدیرکل آموزش و پرورش استان قم به همراه جمعی از مسئولان، معاونان و معلمان این اداره‌کل ظهر امروز، به مناسبت روز معلم با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی‌فقیه در استان قم دیدار کردند.

بهرام سرمست استاندار قم روز معلم را گرامیداشت و گفت: معلمان توانستند در شرایط شیوع ویروس کرونا آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت را به عنوان دوبال مهم برای کشور حفظ کنند و با بهر‌مندی از بستر فضای مجازی علاوه بر ارائه مطالب آموزشی در راستای تربیت دانش‌آموزان تلاش زیادی داشتند و با تلاش آن‌ها آموزش و تربیت در این روزهای سخت تعطیل نشد.

وی بر لزوم تکریم شخصیت فرهنگیان در سیستم آموزشی کشور تاکید کرد و افزود: بار مسئولیت معلمان طی ۴۴۰ روز گذشته سنگین‌تر شده است و در کنار ارائه آموزش‌های تحصیلی به تربیت دانش‌آموزان نیز توجه داشته‌اند.

همچنین، شیخ‌الاسلام مدیرکل آموزش و پرورش استان قم نیز طی سخنانی اظهار کرد: امسال سالروز شهادت استاد آیت الله مرتضی مطهری (ره) با سالروز ضربت خوردن والاترین شهید راه اسلام، حضرت علی علیه‌السلام هم‌زمان شده است.

وی با اشاره به آغاز هفته معلم در سالروز شهادت شهید مطهری مطرح کرد: روز گذشته هم زمان با آغاز هفته معلم تعداد هزار نفر از معلمان به عنوان معلم نمونه در سطح کشور انتخاب شدندکه سهم قم ۶۰ معلم بود و طی مراسمی مجازی، از این افراد تقدیر شد.

شیخ‌الاسلام ضمن تقدیر از تلاش معلمان فداکار استان برای جلوگیری از تعطیلی آموزش در دوران شیوع ویروس کرونا گفت: امسال، سال خاصی برای معلمان و دانش آموزان بود و چون تجربه‌ای در زمینه تدریس در فضای مجازی نداشتیم و زیرساخت‌ها هم آماده نبود معلمان با سختی‌های فراوانی روبرو شدند اما در نهایت با تلاش معلمان در سطح کشور خوب درخشیدیم و در برنامه شاد رتبه اول کشور را به خود اختصاص دادیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار