سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با بیان اینکه آیین بزرگداشت روز جهانی قدس با توجه به شرایط شیوع کرونا با محوریت فضای مجازی برگزار می شود، گفت: مبارزه با استکبار جهانی و رژیم منحوس صهیونیستی تعطیل ناپذیر است.
کد خبر: ۹۶۱۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶ 03 May 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام علی چراغی پور اظهار کرد: روز جهانی قدس بعنوان یادگار تاریخ ساز امام راحل و نماد بارز حمایت ملت‌های آزاده جهان از آرمان قدس شریف و مردم ستمدیده فلسطین همواره از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار بوده است

با بیان اینکه حمایت از مردم مظلوم فلسطین و دفاع از قدس شریف مربوط به کل جهان اسلام و حتی کشورهای بیزار از نظام استکبار استريال ابراز کرد: روز قدس نماد حمایت از آرمان فلسطین است

وی تصریح کرد: روز جهانی قدس، یادگار ارزشمند و جاوید معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) بوده که در طول سال های گذشته همواره به شکل راهپیمایی و به نحو باشکوه و شایسته ای برگزار شده است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام یادآور شد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ایجاد محدودیت در اجرای مراسم و راهپیمایی روز جهانی قدس، اما دنیا باید بداند که موضوع استکبار ستیزی ملت بزرگ ایران تعطیل ناپذیر است.

حجت الاسلام چراغی پور بیان کرد: در سال‌های گذشته این مراسم با حضور باشکوه و معنادار مردم در سراسر کشورهای اسلامی و دیگر ملت های طرفدار مظلومان برگزار می شد اما امسال به واسطه شیوع ویروس کرونا این روز بصورت متفاوت برگزار می شود.

وی بیان کرد: آئین بزرگداشت روز جهانی قدس در سال جاری با بهره گیری حداکثری از ظرفیت فضای مجازی و نیز تبلیغات گسترده محیطی و اجرای ویژه برنامه های رسانه ای به نحو مطلوب و اثرگذار برگزار می شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با تاکید بر گرامیداشت و بزرگداشت روز جهانی قدس با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان، از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان برای نقش آفرینی و ایجاد فضای گسترده و تاثیرگذار رسانه ای این مناسبت مهم دعوت کرد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار