مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان مرکزی گفت: ۵۸ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف شده در این استان امحا شد که این کالاها مربوط به ۲۹۴ پرونده بوده است.
کد خبر: ۹۶۱۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶ 03 May 2021

به گزارش تابناک مرکزی«امیر محمدپور» افزود: شمار پرونده‌ها و ارزش ریالی کالاهای قاچاق استان مرکزی در سال گذشته نسبت به سال ۱۳۹۸ بیش از ۳۵۹ درصد رشد داشته است.

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان مرکزی اظهار داشت:  ۱۵۳ میلیارد ریال انواع کالا  پارسال در قالب ۱۳۳ پرونده بعد از ارایه اسناد و مدارک از سوی صاحبان کالاها از زمره کالای قاچاق خارج و به افراد استرداد شد.

محمدپور بیان کرد:  ۱۰۲ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق نیز در قالب ۱۳۰ پرونده پارسال به ستاد اجرایی فرمان امام واگذار شد.

وی اظهار داشت: کالاهای قاچاقی که مصرف آن برای جامعه ضرر دارد، از سوی نیروی انتظامی،  سازمان صنعت، معدن و تجارت و ادارات مربوطه از سطح اصناف و یا محورهای ارتباطی این استان جمع‌آوری می‌شوند.

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان مرکزی بیان کرد: کالاهای جمع‌آوری شده برای تعیین تکلیف تحویل اموال تملیکی می‌شود و در صورتی که این کالاها قابلیت مصرف داشته باشد در قالب مزایده درون استانی به‌فروش می‌رسد و بقیه امحا می‌شوند.

وی اضافه کرد: فروش اموال تملیکی به صورت مزایده عمومی انجام می‌شود و افراد می‌توانند ماهانه با مراجعه به سامانه مناقصات و مزایده‌های کشور نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

استان مرکزی ۱۲ شهرستان و یک میلیون و ۴۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار