رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: با پیشنهاد هیأت دو و میدانی استان مرکزی و موافقت این فدراسیون، مسابقات دوومیدانی قهرمانی بزرگسالان کشور به میزبانی اراک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۶۱۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶ 03 May 2021

به گزارش تابناک مرکزی رئیس فدراسیون دوومیدانی جمهوری اسلامی ایران گفت: با پیشنهاد اداره کل ورزش و جوانان و هیأت دو و میدانی استان مرکزی و موافقت این فدراسیون، مسابقات دوومیدانی قهرمانی بزرگسالان کشور در ۲ بخش بانوان و آقایان به میزبانی اراک برگزار خواهد شد.

هاشم صیامی در جریان بازدید از امکانات و شرایط میزبانی اراک اظهار کرد: استان مرکزی در اکثر رشته‌های ورزشی به ویژه دو و میدانی از زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های خوبی برخوردار است و حضور رئیس هیأت توانا در این رشته ورزشی، در رشد و بالندگی این ورزش می‌تواند بسیار مؤثر و نقش آفرین باشد.

وی خاطرنشان کرد: البته ورزش پایه و مادر، یعنی دو و میدانی و دیگر ورزش‌ها باید با هدف ارتقا و آماده شدن بستر قهرمانی برای ورزشکاران از سوی صنایع حمایت شوند و حضور صنایع در ورزش استان مرکزی می‌تواند در پیشرفت ورزش این استان بسیار مؤثر واقع شود. البته در اکثر استان‌ها که صاحب صنایع هستند، که این اتفاقات میمون رخ داده است.

رئیس فدراسیون دو و میدانی بیان کرد: در بازدید از امکانات و ظرفیت‌های موجود در اراک شرایط برای برگزاری رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی کشور از هر لحاظ آماده است اما نیاز است برخی از امکانات و موارد پشتیبانی برای هرچه بهتر برگزار شدن این رقابت‌ها مورد بررسی قرار بگیرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار