مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: مهمترین نیاز جامعه امروز ما وحدت است که دشمن از آن هراس دارد از این رو بدنبال تفرقه افکنی و توطئه چینی است.
کد خبر: ۹۶۱۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲ 03 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،حجت‌الاسلام یوسف احمدی عصر یکشنبه در آیین ضیافت افطاری وحدت و مقاومت با حضور علمای شیعه و سنی در قصرشیرین، افزود: وحدت و همدلی توطئه دشمنان را نقش بر آب می‌کند از این رو باید برای تقویت این امر مهم تلاش کنیم.

وی به نقش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مقابله با دشمنان و تقویت انسجام بین مسلمانان اشاره کرد و گفت: این شهید والامقام نماد وحدت و مقاومت بود که دشمنان از او هراس داشتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه هدف از برپایی این مراسم را وحدت بین علمای شیعه و سنی در شهرستان مرزی قصرشیرین دانست و ابزار امیدواری کرد با این صفا و صمیمیت بین مسلمانان اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محقق می شود.

امام جمعه اهل سنت قصرشیرین نیز در این آیین گفت: یکی از مهمترین پیام‌های قران کریم، وحدت بین مسلمانان است و ما باید به ریسمان الهی چنگ ژده و متفرق نشویم و برای تقویت وحدت تلاش کنیم.

ماموستا ملا عادل غلامی افزود: دشمن از اتحاد مسلمانان و وحدت بین شیعه و اهل سنت ایران اسلامی می‌ترسد چون همین امر باعث امنیت و آسایش و پیشرفت کشور است.

وی ادامه داد: رهنمودهای امید بخش و وحدت آفرین رهبر معظم انقلاب در این ارتباط توانسته اهداف شوم فتنه گران و دشمنان را خنثی کرده و باعث تحکیم وحدت شود.

در ادامه این مراسم نماز جماعت مغرب و عشا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و در فضایی دوستانه سفره ساده افطاری گسترده شد.

در پایان از علمای شیعه و سنی توسط مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تجلیل به عمل آمد.

قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت دارد، در این شهرستان شیعه و سنی در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار