مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام؛
مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام گفت: سازمان تامین اجتماعی در حوزه نماز پیشرو است و جز اولین دستگاه های کشوری است که در ابتدای سالجاری با ستاد اقامه نماز تفاهم نامه منعقد نموده است.
کد خبر: ۹۶۱۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹ 03 May 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ دکتر علیرضا رمضانی در جلسه ستاد اقامه نمار استان که بصورت مجازی برگزار شد اظهار کرد: در راستای تبیین و ترویج فرهنگ نورانی نماز، طبق تفاهم نامه سازمان با ستاد اقامه نماز کشور عمل می شود.

وی با اشاره به تکمیل سامانه سجاده و بارگزاری اقدامات انجام گرفته، افزود: ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز وظیفه شرعی همه ماست و ما وظیفه داریم درجهت ترویج اقامه نماز عمل کنیم.

رئیس هیت ارزیابی ستاد اقامه نماز ببمه و درمان تامین اجتماعی ایلام، در ادامه به همکاری با ستاد اقامه نماز استان تاکید کرد و گفت: هفته آینده در صورت اعلام ستاد کرونا و مناسب بودن شرایط استان، اولین جلسه ستاد اقامه نماز بیمه و درمان با محوریت این مدیریت با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برگزار می شود.

وی تاکید کرد: برنامه های ستاد اقامه نماز حول برنامه های سازمان اجرا می شود.

دکتر رمضانی خاطرنشان کرد: در حوزه استانی تمامی برنامه های حوزه نماز با هماهنگی ستاد اقامه نماز استان انجام می گیرد و گزارش عملکرد بصورت فصلی ارائه می شود.

در پایان این نشست، مقرر شد احکام جدید اعضای ستاد اقامه نماز سالجاری بزودی ابلاغ شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار