خط ۶۳ کیلو ولت زاهدان - میرجاوه پس از تعویض تیرهای شکسته در اثر طوفان، مجددا برقرار و روند برق‌رسانی به میرجاوه ادامه یافت.
کد خبر: ۹۶۱۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۹ 03 May 2021


در پی بروز طوفان شدید در منطقه زاهدان در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه و سقوط دو تیر سیمانی در خط ۶۳ کیلو‌ولت زاهدان - میرجاوه برق تمامی مناطق میرجاوه قطع گردید در این حادثه و با توجه به زمانبر بودن رفع کامل مشکل و بمنظور جلوگیری از طولانی شدن زمان بی برقی مردم منطقه با تلاش و نظارت همکاران بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان با مهار هادی‌های خط خاموشی پیش آمده بطور کامل رفع و خط برقدار گردید.

در این بین و پس از آماده سازی تمامی شرایط جایگزینی تیرهای شکسته، در روز جاری و با بکارگیری تمامی امکانات موجود در کمترین زمان ممکن رفع مشکل بطور کامل انجام پذیرفت و خط برقدار گردید.

همچنین مهندس پرنده مطلق مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان با حضور در محل حادثه از نزدیک بر روند اجرای عملیات نظارت و بر انجام عملیات در کمترین زمان با استفاده از همه امکانات تاکید نمودند.

لازم بذکر است که شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان در سال گذشته پروژه احداث خط ۲۳۰ کیلو‌ولت زاهدان -میرجاوه را بصورت دکل آغاز نموده و امید است با اتمام این خط در سال جاری، برق منطقه میرجاوه از بالاترین درجه پایداری برخودار گردد و بروز طوفان و بارندگی هیچ خللی در تامین برق این منطقه بسیار مهم ایجاد نکند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار