مدیرکل راه و شهرسازی ایلام؛
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام با بیان اینکه از ۱۶ هزار و ۵۱۵ نفر ثبت‌نام مسکن ملی در این استان، سه هزار و ۵۶۷ نفر واجد شرایط بوده‌اند، گفت: از این میزان یک هزار و ۷۵۲ نفر آورده خود را به‌طور کامل واریز کرده‌اند.
کد خبر: ۹۶۱۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 03 May 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛  عبدالله بهادری  اظهار داشت: در استان ایلام برنامه ریزی برای احداث ۱۰ هزار و ۵۳۰ واحد مسکونی در طرح اقدام ملی به انجام رسیده که تاکنون و ۱۶ هزار و ۵۱۵ تقاضای ثبت نام در سامانه طرح اقدام ملی مسکن استان به ثبت رسیده که این موارد ثبت نام شده در حال پالایش شرایط هستند.

وی افزود: پس از بررسی شرایط و پالایش متقاضیان، اشخاص واجد شرایط جهت تشکیل پرونده و واریز مبلغ سهم آوره معرفی می شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام یادآور شد: تا کنون سه هزار و ۸ مورد از ثبت نام شدگان طرح اقدام ملی مواجد شرایط نهایی شناخته شده است که از این تعداد هزار و ۷۵۲ مورد مبلغ آورده اولیه ۴۰ میلیون تومانی را واریز نموده اند.

بهادری به تعداد موارد حائز شرایط اولیه مسکن ملی اشاره کرد و گفت: تا کنون سه هزار و ۵۶۷ مورد از ثبت نام شدگان این طرح نیز شرایط اولیه را دارا می باشند که در حال بررسی شرایط نهایی این اشخاص هستیم.

وی میزان زمین اختصاص یافته برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن را در حال حاضر ۱۵ هکتار عنوان کرد و افزود: برنامه ریزی برای احداث ۵۶ پروژه در این طرح در استان از طریق کارگزاری های مختلف تا کنون به انجام رسیده و در آینده نزدیک مراحل احداث این طرح ها اجرایی می شود.

مدیرکل راه وشهرسازی ایلام خاطر نشان کرد: به احتمال زیاد ظرفیت در نظر گرفته شده استان بیش از تعداد اشخاص واجد شرایط خواهد بود، اما در صورتی که تعداد اشخاص واجد شرایط بیش از ظرفیت در نظر گرفته شده باشد این اداره کل قطعاً پی گیری افزایش تعداد واحدهای احداثی خواهد بود.

بهادری درخصوص بحث خرید و فروش امتیاز طرح اقدام ملی با تاکید بر اینکه خرید، فروش، واگذاری و انتقال به غیر مسکن ملی غیرقانونی است، گفت: عواقب هرگونه اقدام در این زمینه برعهده شخص خاطی بوده و هیچ گونه وکالتی از مراجع ذیربط به نام خریدار صادر نخواهد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار