مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان گفت: رگبار و رعد و برق، آبگرفتگی معابر و کاهش محسوس دما به ویژه در نواحی شمال، شمال شرق و شرق اصفهان پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۹۶۱۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۱ 02 May 2021

مژگان امیرامجدی با اشاره به فعالیت سامانه جوی و گذر امواج ناپایدار از روی استان، اظهار داشت: از امروز تا روز سه‌شنبه رگبارهای بهاری همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و گرد و خاک در بسیاری از مناطق استان پیش بینی می‌شود ضمن اینکه احتمال وقوع صاعقه و ریزش تگرگ به ویژه در نواحی شمال شرق و شرق و ارتفاعات شمال اصفهان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه درباره ناپایداری‌های جوی پیش رو هشدار زرد صادر شده است.، افزود: با توجه به بارش رگبارهای بهاری احتمال جاری شدن روان‌آب در مسیل‌های فصلی، وقوع صاعقه و برق گرفتگی در مناطق مرتفع و شکستن درختان فرسوده و آسیب به سازه‌های موقت دور از انتظار نیست.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین سه تا پنج درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد، گفت: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا به ۱۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

امیرامجدی اضافه کرد: چوپانان با دمای ۳۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار