ساخت کنارگذر کاشان - آران و بیدگل و اتصال به گرمسار از سر گرفته می شود.
کد خبر: ۹۶۱۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۹ 02 May 2021

معاون مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان از احیای طرح کنارگذر کاشان - آران و بیدگل و اتصال به چرمشهر ورامین و گرمسار با اعتبارات استانی و ملی خبر داد و گفت: این طرح با افزایش اعتبار تا سقف ۲۵۰ میلیارد ریال با تغییرهای اعتباری تملک و دارایی‌های سرمایه‌ای استانی و ملی در سال جاری اجرایی می‌شود.
مجتبی آراسته افزود: خروج دو شهرستان آران و بیدگل و ورامین از بن بست جغرافیایی و اتصال استان های اصفهان ، تهران و سمنان با یکدیگر، کاهش طول ۷۰ کیلومتری مسیر کاشان – قم – ورامین ، تامین امنیت نواحی مرکزی ایران و انتقال بخشی از ترافیک محورهای جنوبی به محورهای پایتخت و شمال کشور از مزیت های ایجاد این جاده مواصلاتی است.
وی گفت: تکمیل این طرح ملی ، راه دیگری را به عنوان خروجی و ورودی تهران از سمت غرب این کلانشهر یعنی با اتصال به جاده امام علی(ع) و نهایتا دماوند ایجاد می کند که از لحاظ پدافند غیرعامل بسیار با اهمیت و استراتژیک است.
معاون مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به عبور این جاده از چهار استان اصفهان ، قم ، تهران و سمنان افزود: این طرح از شهر بادرود نطنز آغاز و با عبور از میدان امام علی(ع) در کاشان و شهر و روستاهای شهرستان آران و بیدگل به چرمشهر ورامین ، تهران و گرمسار در استان سمنان متصل می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار