رئیس هیات نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در استان همدان گفت: ۲۰۱ داوطلب ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر در این استان رد صلاحیت شدند.
کد خبر: ۹۶۱۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۷ 02 May 2021

حجت‌الاسلام "احمدحسین فلاحی" اظهار داشت: یک هزار و ۱۴۸ داوطلب برای حضور در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر در این استان ثبت نام کردند که ۵۸ نفر در هیات اجرایی و ۱۴۳ نفر در هیات نظارت رد صلاحیت شدند.

به گزارش تابناک همدان، وی علت تفاوت هیات نظارت و اجرایی در آمار رد صلاحیت شدگان را نحوه رسیدگی به پرونده داوطلبان حضور در شورای شهر در استان همدان و دریافت استعلام داوطلبان عنوان کرد.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در استان همدان گفت: افراد رد صلاحیت شده فرصت دارند تا در زمان تعیین شده نسبت به تسلیم شکایت خود و بررسی پرونده در هیات نظارت عالی اقدام کنند.

حجت الاسلام فلاحی ادامه داد: اعضای هیات نظارت عالی اقدام به رسیدگی مجدد پرونده افراد رد صلاحیت شده کرده و در صورت وجود نقص، مشکل و اشتباهی در رسیدگی، افراد دارای صلاحیت تایید می‌شوند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.

در این دوره از انتخابات ۲ هزار و ۹۶۶ نفر به عنوان اعضای شورای روستا‌ها و ۱۷۴ نیز به عنوان عضو شورای شهر و در مجموع سه هزار و ۱۴۰ نفر به عنوان منتخبان ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در استان همدان برگزیده خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار