استاندار بوشهر:
تابناک- استاندار بوشهر گفت: ۵۰ میلیارد تومان برای خط آبرسانی سیراف - جم از محل ماده ۲۸ و ظرفیت منابع اعتباری بخش بحران تخصیص یافته و ابلاغ شده است.
کد خبر: ۹۶۱۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶ 02 May 2021

به گزارش تابناک از بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان بوشهر با گرامیداشت روز معلم و روز ملی خلیج فارس و با اشاره به اینکه نام استان بوشهر با خلیج‌فارس عجین است اظهار داشت: خلیج‌فارس یادآور رشادت و استعمارستیزی مردم بوشهر از جمله رئیسعلی دلواری و بزرگان دیگر این سرزمین است.

وی، با تأکید بر عملیات شدن شعار تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها افزود: امسال با نام‌گذاری تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها از سوی مقام معظم رهبری فرصت طلایی برای کاهش مشکلات فعالان اقتصادی، توسعه اشتغال‌زایی و رونق تولید است.

استاندار بوشهر اصلاح موانع در حوزه قوانین از سوی مجلس شورای اسلامی، آیین‌نامه‌ها از طرف دولت و مقررات‌زدایی از سوی بخش‌های مختلف وزارتخانه‌ها را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: باید همه دستگاه‌های اجرایی در رفع موانع در حوزه اقتصادی، تولیدی، اشتغال‌زایی، سرمایه‌گذاری و دیگر بخش‌ها مشارکت کنند تا از این فرصت زمینه رونق تولید و اقتصاد در جامعه فراهم شود.

گراوند با تأکید بر تشکیل کارگروه تخصصی برای حل مشکلات فعالان اقتصادی در عرصه صادرات از بنادر استان بوشهر گفت: برای رونق صادرات از بندر دیر به بنادر کشور قطر، راه‌اندازی ایکس‌ری کانتینری در این بندر ضروری است.

وی، با اشاره به نشست با معاونان وزارت جهاد کشاورزی برای مشکلات حوزه بخش کشاورزی به ویژه نخیلات تصریح کرد: در این زمینه تخصیص منابع اعتباری مورد توجه قرار گرفته است.

استاندار بوشهر از تخصیص اعتبار لازم برای طرح آبرسانی سیراف - جم خبر داد و تصریح کرد: 50 میلیارد تومان برای خط آبرسانی سیراف جم از محل ماده 28 و ظرفیت منابع اعتباری بخش بحران تخصیص یافته و ابلاغ شده است.

گراوند همدلی و همگرایی در رفع مشکلات و موانع را بسیار مهم دانست و خاطر نشان کرد: با تقویت همدلی و همگرایی در حوزه کسب‌وکار طرح‌های مهم و قابل توجهی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار