فردي اوباشي كه مدتي قبل با تيراندازي در يكي از خيابان هاي شهرستان ساوه باعث اخلال در نظم عمومي شده بود،‌ بعد از مدتي فرار در يك عمليات پليسي در يك خانه متروكه روستايي در روستاي" يل آباد" اين شهرستان دستگير شد.
کد خبر: ۹۶۱۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵ 02 May 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ" علي اکبر عيسي آبادي " فرمانده انتظامي شهرستان ساوه در بيان جزئيات اين خبر گفت: مدتي قبل با اعلام گزارش هايي به مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ مبني ايجاد رعب و وحشت توسط يک نفر از اراذل و اوباش و تيراندازي اين فرد به سمت مردم در يكي از خيابان هاي شهر، بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس قرار گرفت.
وي افزود: مأموران پليس امنيت عمومي شهرستان پس از انجام تحقيقات پليسي گسترده و با تلاش شبانه روزي، متهم را شناسايي و طي عملياتي غافلگيرانه و ضربتي در يک خانه متروکه در اطراف روستاي "يل آباد" دستگير كردند.
اين مقام انتظامي اظهارداشت:سلاح گرمي كه متهم از آن استفاده كرده بود، در مراحل تحقيقات پليس کشف شد و فرد دستگير شده با ۵ فقره سابقه نزاع و درگيري ،سرقت ، توزيع مواد مخدر، درگيري با سلاح گرم،مزاحمت نواميس با تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي و روانه زندان شد.
فرمانده انتظامي شهرستان ساوه گفت: تمامي فعاليت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد مي‌شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمي عليه امنيت و آرامش شهروندان، پليس در چهارچوب قوانين و مقررات با قاطعيت با آن ها برخورد خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار