رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی حتی الامکان مراسم های ایام لیالی قدر را به صورت مجازی برگزار کنیم.
کد خبر: ۹۶۱۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴ 02 May 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: از مردم به خصوص کسانیکه سنین بالایی دارند می خواهیم تا حد امکان از حضور در اماکن پر ازدحام جدا خودداری کنند و این مراسمات را در منزل و از طریق رسانه ملی و استانی و فضای مجازی دنبال و برگزار کنند.
وی یادآورشد: اگر قرار شد به مسجد یا مکان مورد نظر برپایی این مراسم بروید، نکات بهداشتی را به شدت رعایت کنید.
وی تاکید کرد: اعمال این شب ها در اماکن مورد نظر حتما باید در محیط هایی سر باز باشد، در طول برگزاری مراسم حتما همه افراد و حاضرین باید از ماسک استفاده کنند و همچنین فاصله گذاری ها رعایت و زمان برگزاری آن نباید بیشتر از دوساعت شود، همچنین به افراد توصیه می شود که نذورات خود را به این اماکن نیاورند.
دکتر جمالیان اضافه کرد: تاکید وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی بر انجام این مراسم در منزل است، اما اگر کسانیکه قصد برگزاری این مراسمات در محیط های خارج از منزل را دارند حتما برای حفظ سلامتی خود و دیگران نکات گفته شده را رعایت کنند تا دچار بحرانی دیگر نشویم.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از تمامی برگزار کنندگان این مراسمات و هئیت های مذهبی، هئیت امنای مساجد، مصلی و ائمه جمعه و روحانیون که دغدغه سلامتی مردم را دارند، قدردانی کرد و از تمامی مومنان و روزه داران خواست تا در این شب ها سربازان جبهه سلامت را نیز از دعای خیر خود فراموش نکنند و ریشه کنی هر چه زودتر این ویروس و بیماری را از خداوند منان طلب کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار