معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: همه محموله واکسنی که به اراک تخصیص داده شده بود، به گروه های هدف تزریق شد.
کد خبر: ۹۶۱۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰ 02 May 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر علی علیمحمدی افزود: با توجه به سرعت بالای واکسیناسیون، در حال حاضر تمامی واکسن های دریافت شده از وزارت بهداشت، تزریق شده است و منتظر دریافت محموله های بعدی هستیم.
وی یادآورشد: همکاران بهداشت با نهایت سرعت و دقت واکسیناسیون گروه های هدف را انجام دادند و در حال حاضر تمامی واکسن های تحویل گرفته شده از وزارت بهداشت، مطابق پروتکل ابلاغیه، تزریق گردیده و در شهر اراک واکسن تمام شده است.
وی تاکید کرد: تنها واکسن های ذکر شده در شهر اراک به اتمام رسیده و در مابقی شهرستان مشکلی در تامین و تزریق آن وجود ندارد.
دکتر علیمحمدی با اشاره به اینکه به تمامی گروه های هدف این واکسن تزریق می شود، گفت: از تمامی افراد واجد شرایطی که اعلام شده اند، می خواهیم فعلا به مراکز تزریق واکسن مراجعه نکنند و منتطر اعلام دانشگاه علوم پزشکی بمانند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک، ادامه داد: حدود ۵۸۰۰ نفر از گروه های سالمند بالای ۸۰ سال بعلاوه ۲۳۰ نفر از سالمندان مستقر در مراکز بهزیستی در زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک (به جز شهرستان های ساوه و خمین) واکسینه شده اند.
وی افزود: به محض دریافت پارت بعدی واکسن ها، کار تزریق مجددا با سرعت آغاز و از طریق دانشگاه علوم پزشکی اطلاع رسانی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار