رضایی گفت: با هدف حفظ سلامت اعضای باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان به دلیل شیوع کرونا امکان استفاده از یارانه خرید کتاب الکترونیک فراهم شده است.
کد خبر: ۹۶۱۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲ 02 May 2021

تابناک فارس هب نقل از شبستان: «جمشید رضایی»، امروز (یکشنبه 12 اردیبهشت) با اشاره به الکترونیک شدن یارانه خرید کتاب کودک و نوجوان به خبرنگاران به صورت مجازی گفت: امکان استفاده اعضای باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان از یارانه خرید کتاب الکترونیک فراهم شده است.

رئیس انجمن کتاب استان فارس افزود: این اقدام به علت حفظ سلامت اعضای باشگاه‌های کتابخوانی به دلیل شیوع کرونا انجام شده است.

وی اضافه کرد: با هدف دسترسی اعضای باشگاه‌ های کتابخوانی به کتاب ‌های دلخواه، دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری پلتفرم های کتاب الکترونیک امکان خرید کتاب از طریق کتابفروشی‌ های عضو طرح از طریق، سایت و اپلیکیشن «دانی و طاقچه» فراهم شده است.

رئیس انجمن کتاب استان فارس اعلام کرد: اعضای باشگاه‌ های کتابخوانی می توانند با وارد کردن کد ملی خود برای خرید کتاب الکترونیک ثبت نام کنند و با پرداخت ۳۰ هزار تومان، امکان استفاده از سه هزار و 500 عنوان کتاب دیجیتال به ارزش یکصد هزار تومان به ‌مدت یک سال را داشته باشند.

برچسب ها: خرید کتاب ، کرونا ، یارانه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار