در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان؛
تابناک سمنان: نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از افزودن 33 مورد به بستری‌های کرونا در علوم پزشکی سمنان طی شبانه‌روز گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰ 02 May 2021

بستری بیماران کرونایی در شهرستان جویبار افزایشی شد | سایت انتخاب

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اظهار کرد: 33 بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری شدند.

وی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته و از 11 لغایت 12 اردیبهشت ماه بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 33 بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید۱۹ در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و به‌ این ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به پنح هزار و 912 نفر رسیده است .

نوید دانایی با اشاره به آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس اضافه کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون 25 هزار و 146 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

دانایی خاطرنشان کرد: همچنین علاوه بر این 19 هزار و 234 بیمار نیز به صورت سرپایی در بیمارستان‌ها و مراکز تحت پوشش این دانشگاه شناسایی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به 4959 نفر رسید.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار