خبرنگار خبرگزاری تابناک ایلام در جشنواره تجلیل از جوانان برتر استان ایلام به عنوان جوان برتر در حوزه رسانه معرفی گردید.
کد خبر: ۹۶۱۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۸ 02 May 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ آیین تجلیل از جوانان برتر استان  با حضور استاندار ایلام،معاون سیاسی استانداری ایلام  ، مدیركل و ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولان در محل سالن شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد.

در این آیین از 18 جوان برتر در حوزه های مختلف تجلیل و "مجتبی قیطاسی " خبرنگار تابناک ایلام در حوزه رسانه موفق به كسب عنوان جوان برتر در این حوزه گردید.

استاندار ایلام  در این نشست اظهار داشت: اشتغال پایه و اساس کار یک جوان و بسیاری از مولفه ها مرتبط با کار است، اما نگاه جوانان به مقوله کار باید تغییر یابد.

وی افزود: یکی از مشکلات اشتغال جوانان نگاه غیراصولی به مقوله کار است به گونه ای که تنها شغل مورد نظر آنان دستیابی به کار اداری و دولتی است که این نگاه باید تغییر کند.

نوذری  به آموزش جوانان برای ورود به بازار کار اشاره کرد و افزود: مهارت‌آموزی متناسب با فرصت‌های شغلی و نیاز کسب و کار استان به منظور اشتغالزایی و رفع چالش بیکاری مورد توجه قرار گیرد.

وی یادآور شد:باید ظرفیت های مختلف استان را به جوانان معرفی کنیم و آنان را برای ارائه طرح های کارآفرینی و اشتغال زایی ترغیب کرد.

استاندار ایلام تاکید کرد: فعالیت در حوزه جوانان تنها با اهتمام و داشتن برنامه ریزی منسجم از سوی مدیران موفقیت آمیز است.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام نیز در این نشست اظهار داشت : باید از ظرفیت نخبگان کشور و نیروی جوان به عنوان فرصت طلایی که در اختیار مدیران است روی آن سرمایه گذاری شود .

وی افزود: جوانان به عنوان موتور محرکه مزیت رقابتی هر کشوری محسوب می‌شوند، در هر کشوری که از تعداد جوانان بیشتری برخوردار باشد از رشد بیشتر اجتماعی بیشتری نیز برخوردار خواهد بود.

مظفر علی شائی یادآور شد: جوانان مهم‌ترین نیروی انسانی و استراتژیک هر کشوری محسوب می شوند و باید الگو پذیری و الگوسازی بین جوانان رواج یابد./م

خبرنگار تابناک به عنوان جوان برتر استان ایلام معرفی شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار