سخنگو و جانشین ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان از مرگ چهار بیمار دیگر در اثر کووید19 در این استان طی شبانه‌روز گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷ 02 May 2021
 

قربانیان کرونا استان سمنان به یک هزار و 26نفر رسید

 

به گزارش تابناک سمنان حبیب الله خجسته پور اظهار کرد: متاسفانه با مرگ این بیماران، شمار قربانیان کروناویروس در استان سمنان به 1026 نفر رسید.

وی همچنین از شناسایی 202 مبتلای جدید در مجموعه تحت پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود خبر داد و افزود: با شناسایی این مبتلایان جدید، شمار مبتلایان به کروناویروس در استان از ابتدای بحران کرونا تا کنون در مجموع به 36 هزار و 233 نفر رسیده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از ترخیص 32 بیمار کرونایی پس از کسب سلامتی در شبانه روز گذشته خبر داد و افزود: تاکنون افزون بر ۹ هزار ۴67 بیمار بستری شده پس از بازیابی سلامتی خود با حال عمومی مناسب از بیمارستان‌های هر دو دانشگاه استان ترخیص شدند.

خجسته‌پور در پاسخ به پرسشی در خصوص میزان بستری‌های فعلی و ضریب اشتغال تخت‌های بیمارستانی در استان و به خصوص در بخش های اختصاصی کرونا در استان گفت: در حال حاضر در مجموع 377 بیمار مبتلا به کرونا در بخش‌های کرونای بیمارستان‌های استان بستری هستند. ضمن اینکه با توجه به ظرفیت بالای استان همچنان هیچ مشکلی برای پذیرش بیماران احتمالی در این استان وجود ندارد.

جانشین رئیس ستاد مدیریت مقابله با کرونا دراستان ضمن هشدار در خصوص لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از عموم شهروندان استان خواست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و اجتناب از هرگونه دورهمی و سفر، مدافعان سلامت را در کنترل این همه‌گیری یاری دهند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار