تابناک-دبیر اجرایی خانه کارگر استان از تلاش برای تحت پوشش قرار دادن کارگران شهرداری بندرعباس خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴ 02 May 2021

اسماعیل حاجی زاده دبیر اجرایی خانه کارگر استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار تابناک اظهارداشت: به هیچ وجه زیبنده نیست که کارگران زحمت کشی که در طول سال موتور متحرک کشور هستند را فقط در یک روز و یک هفته به فکر اکرامشان می افتیم.


وی افزود: استان هرمزگان در وضعیتی است که بیش از 50 درصد جمعیتش چیزی حدود 53 درصد از جمعیت را کارگران تشکیل می دهند و این موضوع اهمیت توجه بیشتر به کارگران را روزافزون می کند.


حاجی زاده بیان کرد: کرونا اشتغال و معیشت کارگران را نیز تحت تاثیر قرار داد و ما در استان هرمزگان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا جامعه کارگری نیز از کمک های مومنانه برخوردار شوند و در این راستا اقداماتی با کمک خیرین، جامعه بسیج کارگری و بسیج کارگری و اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی انجام داده ایم.

 

دبیر اجرایی خانه کارگر استان عنوان کرد: از شروع ویروس منحوس کرونا تاکنون خانه کارگر بیش از 5 تن برنج، 5 تن گوشت و مرغ و مواد ضدعفونی کننده و بسته های ارزاق بین کارگران توزیع کرده است و امروز هم به مناسبت روز کار و کارگر بنا داریم با همکاری بسیج کارگری بسته های ارزاق و کمک معیشتی دیگری نیز بین کارگران توزیع کنیم.


وی ادامه داد: در هفته گذشته در اقدامی مومنانه بیش از 300 عدد کارت هدیه 250 هزار تومانی و بسته های ارزاق با ارزش هر بسته 500 هزار تومان بین کارگران توزیع شد که برای کارگرانی که حس کردیم بیشتر از بقیه آسیب‌پذیر تر هستند اختصاص دادیم.


حاجی زاده ضمن تشکر از تلاش های مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان خاطرنشان کرد: اداره کل کار تا جایی که امکان داشته در کنار ما بوده است و در یک اقدام یک هزار کارت خرید از فروشگاه گامبرون در اختیار کارگران قرار گرفت.

وی تاکید کرد: با اجرای این برنامه ها خرسندیم بگوییم که به جرات نمی توان کارگری را پیدا کرد که از کمک های مومنانه برخوردار نشده باشد.


دبیر خانه کارگر استان با اشاره به مشکلات کارگران شهرداری بندرعباس اظهارداشت: این قول را به کارگران شهرداری بندرعباس می دهیم که آن ها را نیز تحت پوشش خانه کارگر قرار دهیم تا هم از خدمات آموزشی و هم خدمات حمایتی برخوردار شوند.


وی خاطرنشان کرد: با تحت پوشش قرار گرفتن کارگران شهرداری بندرعباس تلاشمان به سوی خواهد بود که کمک های حمایتی بیشتر به سوی کارگران فصلی و کارگران شهرداری برود زیرا این قشر نسبت به سایرین آسیب پذیر تر می باشند.

انتهای پیام /علی ستاری 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار