استاندار لرستان:
استاندار لرستان روز یکشنبه در پیامی ضمن گرامیداشت روز معلم و شهادت استاد مرتضی مطهری گفت: معلمان امنیت، آسایش و انسانیت را در سرتاسر جهان ترویج می‌دهند.
کد خبر: ۹۶۰۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 02 May 2021

به گزارش تابناک لرستان، در پیام سید موسی خادمی آمده است: فرا رسیدن روز معلم را به آنان که جان و هستی خود را با تحمل مرارت و سختی ها در مسیر آموزش و تربیت انسان‌ها نهاده و به واسطه تعلیم و تعلم نزدیک‌ترین شغل را به «رسولان الهی» دارند و با نبوت هم‌ریشه و پیوسته اند، تبریک و تهنیت عرض می کنم.

این پیام اضافه می‌کند: بدون تردید این فرشتگان زمینی در مسیر سخت، اما روشن آفرینش در تلاشند تا خِرد ، اندیشه و اخلاق در جامعه تعمیم یافته و صلح و آرامش، امنیت و آسایش و انسانیت در سرتاسر جهان جاری شود.

خادمی اظهار داشته است: اینجانب ضمن ادای احترام به مقام والای معلم و گرامیداشت سالروز شهادت استاد و معلم اندیشمند، شهید مرتضی مطهری، این روز فرخنده را به تمامی معلمان دلسوز تبریک عرض نموده و امیدوارم در سال "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها"  در سایه پروردگار متعال با تلاش وافر و در شرایط سخت کرونایی جهت ارتقای خرد و اندیشه، زلال دانایی را در بطن جامعه جاری و ساری کنند.

۱۲ اردیبهشت ماه سالروز شهادت شهید استاد مرتضی مطهری به عنوان روز معلم نامگذاری شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار