همواره یکی از دغدغه های برخی از افراد این بوده است که درب ضد سرقت مناسب برای ویلاها و یا ساختمان های شمال  ایران  که درب در معرض رطوبت و باران قرارمیگیرد و یا در جنوب ایران که آفتاب بسیار بر درب ورودی تابیده میشود چه نوع درب ضد سرقتی مناسبتر است و آیا از نمونه های متداول و چوبی درب ضد سرقت برای ورودی ساختمان و محیط بیرون از ساختمان میشود استفاده کرد تا هم امنیت و هم زیبایی درب حفظ شود؟ ویا درب ضد سرقت فلزی راه چاره است؟در این مقاله به پاسخ این سوال ها میپردازیم.
کد خبر: ۹۶۰۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۶ 02 May 2021

درب ضد سرقت فلزی مورد استفاده در ویلاها و ساختمان های شمال و جنوب ایران

درب ضد سرقت

در تولید دربهای ضد سرقت از استراکچر و قفلهای امنیتی ای استفاده می شود که ایمنی آن را نسبت به درب های معمولی  بالاتر می‌برد. این درب ها از روکش های مختلفی برخوردار هستند و همچنین زیبایی خاصی دارند. از آنجا که بیشترین تنوع درهای ضد سرقت در درب ضد سرقت ام دی اف ساخته شده اند و روکش چوبی دارند  و این نوع درب ها بیشتر برای آپارتمان ها و یا محیط های سربسته و داخل ساختمان استفاده می شود .

رویه ی ۹۵ درصد درهای ضد سرقت از جنس ام دی اف با روکش چوب و یا روکش های مصنوعی از قبیل لمینوکس یا پی وی سی میباشد اما در مقابل نور آفتاب و باران بسیار سریع حالت طبیعی خود را از دست میدهند.نور آفتاب بشدت رنگ را کمرنگ میکند و باران و آب باعث تورم روکش میشود . در نتیحه برای حل این مشکل باید از نوع های دیگر درب ضد سرقت استفاده شود.درب های ضد سرقت فلزی برای حل این مشکل در بازار موجود هستند.

درب ضد سرقت مناسب برای outdoor و فضای بیرون

درب ضد سرقت فلزی یا درب ضد سرقت روکش فلز درب مناسب برای فضای بیرون و مکانهایی است که درب در مقابل آب و آفتاب قرار میگیرد.البته شایان ذکر است فقط فلزی بودن فاکتور کافی برای اتنخاب درب محیط بیرون نیست.بلکه نوع و کیفیت رنگ مورد استفاده هم بسیار حايز اهمیت است.

تفاوت درب فلزی ضد سرقت ایرانی و چینی

در بازار ایران در ضد سرقت فلزی در دو نوع وجود دارد درب ضد سرقت فلزی چینی و ایرانی . در مورد درب فلزی چینی قیمت کمتری نسبت به نمونه ایرانی دارند اما با توجه به اینکه نوع رنگ این سری از دربها از نوع دکورال میباشد و مانند کاغذ دیواری در کوره روی درب منتقل میشود لذا بسرعت در مقابل نور آفتاب صدمه میخورد و هیچ راهی برای اصلاح این دربها وجود ندارد ولی برای دربهای ایرانی نوع رنگ از نوع الکترواستاتیک استفاده میشود که در مقابل نور آفتاب و باران کاملا مقاوم است.

ساخت سفارشی دربهای ضد سرقت فلزی 

شایان ذکر است با توجه به جنس درب های فلزی و نوع رنگ مورد استفاده برای افزایش مقاومت درب درمقابل آب و آفتاب ، ناگزیر تنوع دربهای فلزی ضد سرقت بسیارمحدود می باشد و تنها در رنگهای سفید و قهوه ای موجود میباشد .برای افزایش زیبایی درب در فضای داخلی آپارتمان و ساختمان می توان رویه داخلی درب فلزی را از نوع روکش چوب انتخاب كرد تا زیبایی بیشتری در  فضای داخل ساختمان ایجاد کند.

با توجه به اینکه محصولات تولید خود شرکت دژ می باشد در نتیجه قابلیت سفارشی سازی محصولات نیز امکان پذیر است لطفاً برای ساخت سفارشی در ضد سرقت فلزی مورد نیاز با ما تماس بگیرید.

انتخاب درب ضد سرقت رویه فلز

در پایان توصیه میشود اگر به دنبال خرید درب ضد سرقت مقاوم در مقابل تاثیرات محیطی هستید سعی کنید در ضد سرقت فلزی یا رویه فلز ایرانی با رنگ الکترواستاتیک انتخاب کنید ( همجنین برای بالا بردن کیفیت،بهتر است قفلها اورجینال ترکیه باشد و ضخامت رویه و ورق چهارچوب 1.5 میل باشد . شایان ذکر است اگر رنگ الکترواستاتیک نباشد مقاومتی در مقابل نور خورشید ندارد . شرکت تولید و فروش درب ضد سرقت دژ نامی شناخته شده در تولید درب های فلزی ایرانی و با یراق آلات و قفل کالی اصل ترک می باشد .در کارگاه تولیدی دربهای ضد سرقت دژ همواره کارشناسان در تولید نظارت دارند تا از کیفیت محصول نهایی مطمئن شوند. درب های فلزی ضد سرقت دژ از بهترین متریال و رنگ الکترواستاتیک در تولید این محصولات استفاده می کند . در زیر نمونه محصولات درب های ضد سرقت فلزی دژ را می‌توانید مشاهده نمایید. 

نمونه درب های ضد سرقت فلزی

درب ضد سرقت فلزی مورد استفاده در ویلاها و ساختمان های شمال و جنوب ایران

در صورت نیاز به مشاوره راهنمایی با فروشگاه دژدرب تماس بگیرید چراکه با ارائه خدمات مشاوره رایگان و یا بازدید محل نصب درب قبل از سفارش به صورت رایگان ، در جهت کسب رضایت مشتریان و آسودگی خیال آنها ، به عنوان یکی از بهترین برندهای درب ضد سرقت در تهران و ایران شناخته شده اند. همچنین خدمات پس از فروش ویژه دژدرب ضامن کیفیت درب های تولیدی آن می باشد.

برای مشاهده دیگر محصولات و نمونه های دربهای ضد سرقت چوبی و فلزی به صفحه فروشگاه اینترنتی درب ضد سرقت دژ مراجعه نمایید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار