مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) گفت: سپاه هرگز به صورت مصداقی به انتخابات وارد نمی‌شود و خود را هزینه انتخابات نخواهد کرد و آنچه برای سپاه مهم است حضور حداکثری مردم است چرا که دشمن با تمام توان به دنبال دلسرد کردن مردم است.
کد خبر: ۹۶۰۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 02 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الله جلیلیان نماینده ولی فقیه در سپاه استان در یک نشست خبری به مناسبت روز عقیدتی سیاسی، حاضر شد.

وی با اشاره به اهمیت ماه مبارک رمضان و به ویژه شب‌های قدر، عزت جامعه اسلامی را به برکت قرآن و اهل بیت(علیهم السلام) دانست و بیان داشت: هر کجا از این دو ثقل ارزشمند دوری کردیم، باعث ذلت شد.

حجت الاسلام جلیلیان با بیان اینکه اگر امروز در مقابل دشمن ایستاده‌ایم و اقتدار و عظمت داریم به خاطر فناوری موشکی است که سال به سال بر قدرت آن افزوده می شود، دانشمندان عرصه نظامی را دارای جایگاه بالایی ‌دانست که توانمندی موشکی ثمره مجاهدت آنهاست و اظهار کرد: در واقع نیروهای مسلح عزت و زینت کشور ما هستند.

او گفت: باید در صحبت‌های‌مان دقت کنیم؛ نباید میدان را زیر سوال برد، میدان و دیپلماسی مکمل هم هستند و حضور در میدان باعث شده عزیزان دیپلمات با قدرت وارد عرصه شوند.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان تصریح کرد: کسانی که عرصه دیپلماسی دارای تجربه هستند نباید طوری صحبت کنند که دشمنان سوءاستفاده کنند.

جلیلیان تأکید کرد: دانش و فناوری، کار و تولید، جهاد و تلاش مایه‌ی عزت هر کشوری است که باید مورد توجه قرار گیرند.

او نظام بانکی و قوانین معیوب بانکی که سبب سنگ اندازی در مسیر تولید می‌شود، عدم وجود زیرساخت‌های فرهنگی همچون عدم وجود فرهنگ،کار، کم کاری، عدم وجدان کاری، ساختار مریض اقتصادی، ترجیح کالای خارجی بر داخلی، مصرف گرایی و اسراف در زندگی را از مشکلات اقتصادی حال حاضر کشور بیان کرد.

جلیلیان ضمن بیان اینکه کشورهایی به جایگاه بالایی از نظر اقتصادی رسیده‌اند که از تولید داخلی حمایت می‌کنند، از لزوم فرهنگ‌سازی در این زمینه و نیز رعایت سبک زندگی اسلامی سخن گفت و نقش خانواده، مدارس و رسانه‌ها را در این زمینه بسیار مهم دانست.

وی در ادامه سخنانش سپاه پاسداران را مجموعه‌ای عزتمند و عزت‌آفرین عنوان کرد که رمز موفقیت آن داشتن روحیه جهادی است و بیان کرد: سپاه در عرصه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سازندگی، خدمت به مردم و محرومیت‌زدایی با داشتن صبر، استقامت، تقوا و معنویت همواره خوش درخشیده و موجب افتخار و مباهات است و امامین انقلاب همیشه از سپاه راضی بود‌ه‌اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان گفت: به مانند سردار سلیمانی گوش به فرمان ولایت بودن و بهره مندی از ذخیره‌های معنوی، رمز موفقیت سپاه است و سپاه برگرفته از فرهنگ قرآنی است و قدرت‌اش ناشی از معنویات است.

جلیلیان بیان کرد: آگاهی به مقتضیات زمان، به موقع عمل کردن، وظیفه شناس بودن، اقدام به همراه معرفت و بصیرت از عوامل توفیق و عدم انحراف سپاه است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چند معاونت دارد که متولی کارهای فرهنگی و سیاسی در سپاه هستند، گفت: اجرای دوره‌های تربیت و تعالی کارکنان و سربازان، دوره‌های آموزش عقیدتی و سیاسی، برگزاری کلاس مهارت آموزی سربازان، برگزاری کلاس اخلاق و رفتار جهادی کارکنان، جلسات تدبر در قرآن و گفتمان ولایت، آموزش درک مفاهیم قرآن و نشست‌های تربیت و تعالی در حوزه‌های مختلف بخشی از فعالیت‌های این دفتر است.

جلیلیان ادامه داد: دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان کرمانشاه، ۲هزار و ۵۰۰ نشست در خصوص تبیین بیانیه گام دوم انقلاب برگزار کرده و کارهایی چون برگزاری مسابقه بیانیه گام دوم برای کارکنان و خانواده های‌شان، برگزاری یک هزار و ۶۰ جلسه برای کارکنان، توزیع ۹۸ هزار و ۵۰۰ نشریه در راستای آگاهی بخشی، پخش۹۸۰ فیلم مستند سیاسی برای کارکنان، برگزاری نشست‌های بصیرتی برای ۸ هزار و ۸۱۱ نفر از بسیجیان، پخش ادعیه و نزدیک به ۳هزار مورد تبلیغ چهره به چهره توسط روحانیون برای کارکنان و سربازان سپاه و بسیجیان انجام داده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان کرمانشاه اعلام کرد: سپاه هرگز به صورت مصداقی به انتخابات وارد نمی‌شود و خود را هزینه انتخابات نخواهد کرد و آنچه برای سپاه مهم است حضور حداکثری مردم است چرا که دشمن با تمام توان به دنبال دلسرد کردن مردم است.

وی با اشاره به اهمیت انتخاب مردم، اظهار امیدواری کرد که یک انسان خدمتگزار به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود و یک‌ دولت قوی و انقلابی بر سر کار بیاید و بتواند بر تمامی مشکلات غلبه کند.

جلیلیان درپایان گفت: سپاه بنابر گفته رهبر انقلاب، در دسته‌جات سیاسی وارد نمی‌شود و در مورد موضوعاتی چون انتخابات و مذاکرات هسته ای، تنها روشنگری می‌کند و فرمایشات رهبر انقلاب را تبیین می‌کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار